LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 7766

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
barryjansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2010 21:21

7766

Ongelezen bericht door barryjansen »

Hallo ik word steeds gesmst door 7766 ik moet zogenaamd een puzzel oplossen.
Inmiddels heb ik me ervoor afgemeld(als het goed is). Maar weet iemand wie dit zijn? hoe ik ze kan bereiken? hebben ze een pand ofzo? al weet je iets graag een bericht terug AUB! want ze krijgen een groot probleem al weet ik waar hun pand ofzo is of al heb ik een telefoon nummer van hun. Ik krijg zonder enig idee ineens die smsjes. Al hebben hier nog andere mensen problemen mee dan hoor ik het graag(wel 7766 als sms dienst dan heh :wink:

Mvg barry,

Dyllanw
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jan 2009 12:04

Re: 7766

Ongelezen bericht door Dyllanw »

Stuur HELP naar 7766 en je krijgt een berichtje terug over hoe je kunt opzeggen.

Sterkte en denk aan uw hart wanneer u de rekening van deze boevenbende krijgt.

barryjansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2010 21:21

Re: 7766

Ongelezen bericht door barryjansen »

Bedankt. haha nou ik heb al een grote rekening gehad en dan moet januari er nog bij komen!

meer advies en informatie is welkom.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: 7766

Ongelezen bericht door Yme »

Op www.smsgedragscode.nl kun je informatie opzoeken over smsdiensten. Afmelden voor deze betaalde sms abonnementsdiensten kan op www.smsdienstenfilter.nl.

eftelingmaffen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2010 18:42

Re: 7766

Ongelezen bericht door eftelingmaffen »

SMS het volgende naar 7766
stop aan

dan krijg je een bevestigings sms dat je bent afgemeld.

Succes

iejoor62
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2010 21:50

Re: 7766

Ongelezen bericht door iejoor62 »

Ik had ook 7766 STOP via de sms verzonden, maar dan begint de ellende pas.
Iedere keer dat ik meedeed aan het puzzelspel kostte me 0,25 per keer (dus nog te overzien), maar vanaf het moment dat ik 7766 STOP had verzonden betaal ik 1,26 voor zgn. 7766smsadvies, zelfs tot 9 x op 1 dag, terwijl ik totaal geen sms-jes ontvangen heb van 7766.
Mijn gsm-rekening van januari (dus de gestopte periode) is hierdoor 53 euro hoger dan normaal.
Nu ben ik erachter dat dit gesplitste bedragen zijn, dus per sms 1,50 euro, maar alsnog is er veel te veel afgeschreven.
Als iemand mij kan vertellen welk bedrijf hier achter zit of wat ik hiermee kan doen, dan hoor ik dat graag.
Via een andere site ben ik er inmiddels achter dat het om GripLO 7766 gaat, telefonisch helaas continue in gesprek, maar we blijven contact zoeken om dit op te helderen.
Binnen 3 dagen vanaf vandaag is mijn 06-nummer in ieder geval via Filter geblokkeerd voor betaalde sms-diensten, maar hou mijn hart nu al vast voor de komende gsm-rekening.

Aalie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2010 19:18

Re: 7766

Ongelezen bericht door Aalie »

Ik heb precies hetzelfde gehad met sms 5030. Heeft me honderden euro's gekost en dat was afkomstig van netzise. Is hier echt niets aan te doen? Het is toch pure oplichterij dit. Zou de rechtsbijstand hier iets in kunnen betekenen?

jmb
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2007 16:09

Re: 7766

Ongelezen bericht door jmb »

7766 spam
Via MSN het volgende bericht gekregen van een contact:

Jooo wou je even zeggen dat ik op http://o-x.fr/ng2x een iPhone gratis heb gewonnen en ze het binnen 4 dagen verstuurd hadden heb hem nu al probeer ook

Wat een oplichterij!
Wat een inferieure marketing!

Ik ben er natuurlijk ingetuind: 7 berichten ontvangen a € 1.50.

Ik heb na een bezoek aan hun website het bericht PUZZEL STOP gestuurd!

Ik hoop dus niet dat al mijn contacten ook deze spam krijgen! Hier moet iets gebeuren!

Aalie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2010 19:18

Re: 7766

Ongelezen bericht door Aalie »

Ik vind ook dat er wat aan gedaan moet worden. Zo worden ze toch slapend rijk en je kunt er niets tegen doen.
Het is pure oplichting en dan nog legaal ook, snap niet dat dit allemaal zomaar kan.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: 7766

Ongelezen bericht door Guardian72 »

jmb schreef:7766 spam
Via MSN het volgende bericht gekregen van een contact:

Jooo wou je even zeggen dat ik op http://o-x.fr/ng2x een iPhone gratis heb gewonnen en ze het binnen 4 dagen verstuurd hadden heb hem nu al probeer ook

Wat een oplichterij!
Wat een inferieure marketing!

Ik ben er natuurlijk ingetuind: 7 berichten ontvangen a € 1.50.

Ik heb na een bezoek aan hun website het bericht PUZZEL STOP gestuurd!

Ik hoop dus niet dat al mijn contacten ook deze spam krijgen! Hier moet iets gebeuren!
Kan aan mij liggen - maar heb je dat bij je contact niet nagevraagd?
Daarnaast, meld dat je contact zijn/haar password wijzigt - want anders blijft dit komen!

angela79
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2010 11:07

Re: 7766

Ongelezen bericht door angela79 »

hallo,
ik zit ook met 7766 opgescheept. Ik deed mee met een actie van skyradio en vervolgens krijg ik dagelijks een sms voor een ipad en een laptop. Ik heb geprobeerd de sms dienst te stoppen, maar dit lukt me niet. Ik heb skyradio hierover gebeld en zij beweren dat ze mijn telefoonnummer niet door gegeven hebben. Vreemd vind ik dat ik sinds ik meegedaan heb met de skyradio-actie, wordt bestookt met smsjes dat ik nu prijzen kan winnen. Skyradio blijft erbij dat ze van niets weten, maar ik krijg nu torenhoge rekeningen. Weet iemand hiervoor een oplossing???

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: 7766

Ongelezen bericht door berndv »

gewoon invullen op smsgedragscode en je krijgt een paar diensten die via dit nummer aangeboden worden. In het geval van TS kwam ik op de puzzeldienst uit:

aam van de dienst Griplo
Omschrijving Trivia Game
Bijzonderheden
Verkorte code 7766
Afzender 7766
Aanmeldcommando puzzel aan
Afmeldcommando puzzel stop
Kosten in euro 1,50 per bericht
Frequentie 16 berichten per week
Helpdesk telefoon 020-8946191
Helpdesk openingstijden 10:00 - 17:00
Helpdesk kosten lokaal tarief
Helpdesk email [email protected]
Helpdesk website www.griplo.com
Naam Content provider Griplo Interactive Media Limited
Adres Content provider Suite 102 Blake Building Ground Floor Corner Ayer and Hudson
-
Belize City
Service provider Golden Bytes

Gesloten