o2 ? nou, nou, ik heb al 2 aanvragen compleet met copy I.D. en bankafschrift opgestuurd omdat ik graag o2 wil hebben. Dit omdat ik invalide ben en met de reclame van o2 ( die extra 500 min. beltegoed) heel goed kan gebruiken, omdat ik de vaste lijn eruit wil hebben, daar deze te duur is. Verder ben ik dan altijd te bereiken en kan ikzelf ook bellen via m'n g.s.m. Wat dacht je als ik met pech kom te staan met de scootmobiel? MAAR wat blijkt?
GEEN REACTIE van 02 gehad / gekregen !!!!!!en dan praat ik dus over aanvraag 2x binnen 1/2 jaar !!!!
SCHANDE!!!! dat ze zelfs geen antwoord geven. het wordt allemaal alsmaar duurder en heb zelf een uitkering minima en zou hierdoor mooi uit kunnen komen met 02 maar nu weet ik het niet meer, wie wel? 02 ? weet 02 iets of kan er nu misschien wel iets gedaan worden ?
groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanvraag 02???
Re: aanvraag 02???
Medewerkers van o2 kunnen u helpen. Alle aanvragen die goed verwerkt zijn staan in de computer. U kunt ook contact opnemen met de afdeling contractbeheer. 0800 4444444