LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abbo verlengt(Vodafone) met ander toestel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ricardovdberk

Abbo verlengt(Vodafone) met ander toestel

Ongelezen bericht door ricardovdberk »

Hallo,

Vandaag heeft mijn vrouw contact gezocht met Vodafone omdat we na een mooie aanbieding te hebben gehad een week of 7 geleden, nog steeds geen ander toestel hebben mogen ontvangen?? voor dit telefoontje al meerdere keren gebeld en zelfs een brief mogen ontvangen dat als we de rekening niet zouden betalen dat we de telefoon niet krijgen(logisch natuurlijk) dus men wist er vanaf.....maar vandaag lijden :evil: ze ineens aan geheugenverlies???? en als mijn vrouw zegt dat ze m al niet meer wil hebben en dat ze af wil van het abbonement zeggen ze doodleuk dat we eerder hadden moeten opzeggen :shock: :shock: makkelijk gezegd als we destijds verlengt hebben...of niet. Maar goed iemand ervaring met iets soortgelijks of bestaat er een klachtenbrief om alsnog van het abbonement af te komen.............van mij hoeft het niet meer namelijk dat gezeik met vodafone..

alvast bedankt

Groeten Ricardo :cry:

WEBRELATIONSAA

Re: Abbo verlengt(Vodafone) met ander toestel

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@ricardo,

Ik wil graag voor je laten uitzoeken wat er is gebeurd met de verlenging waar je over schrijft. Ik kan niets garanderen, maar mogelijk kan ik wel wat duidelijkheid verschaffen. Als je dat wilt kun je het mobiele nummer mailen naar het mailadres dat in mijn profiel staat

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations

ST

Ongelezen bericht door ST »

Ik heb maar liefst 3-4 maanden moeten wachten op mijn telefoontje, ook bij Vodafone, na verlenging. Elke week gebeld, elke week kreeg ik te horen dat ze binnen zouden komen, eind van de week had ik hem.
Natuurlijk kreeg ik niets binnen, ik weer bellen en weer zou ik hem krijgen. Dit is zo 3 maanden doorgegaan.

Toen kreeg ik het advies om de Vodafone City Points af te bellen, om te vragen of zij het toestel in voorraad hadden, waarna de VCP medewerker mij doodleuk vertelde dat zij helemaal geen toestellen op voorraad hebben, maar dat ze alles moeten bestellen.
Volgens mij wilde Vodafone me gewoon afschepen.

Heb je het contact al thuisgehad? Dan zit je er denk ik aan vast..

VFWEBRELATIONSBC

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@st

Erg vervelend dat de verlenging zo verlopen is. Als je me een mailtje stuurt met je mobiele nummer, probeer ik uit te zoeken wat er mis is gegaan en wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Bas

Vodafone Web Relations

ST

Ongelezen bericht door ST »

Ik heb hem inmiddels al anderhalf jaar, nu is mijn toestel kapot en ligt hij bij Dynafix omdat ik het niet eens ben met de prijsopgave/testresultaten en wacht op reactie m.b.t mijn klachtbrief.

Het ging om een Nokia 7370, die toen niet aan te slepen was. :wink:

VFWEBRELATIONSBC

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@st

Als ik toch nog ergens mee kan helpen, dan kun je alsnog een mailtje sturen met je mobiele nummer.

Met vriendelijke groet,

Bas

Vodafone Web Relations

Gesloten