LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonement T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

abonement T-Mobile

Ongelezen bericht door Gast »

:evil: ik heb afgelopen jaar in december een abonement afgesloten bij T- mobile via Tell Me in Oss.
er werd mij verteld dat T- mobile een dekinkspercentage had van 98 %

hierop heb ik dan ook dit abonement afgesloten.
maar tot mijn grote schrik (omdat ik deze zakelijk gebruik ) kon ik bij klanten thuis en ook bij mij thuis geen ontvangst krijgen van mensen die mij belden en die ik moestt bellen omdat het gesprek iets uitliep.
op zeer veel plaasten is namelijk binnenhuis geen ontvangst van T- Mobile.
ik erger mij steeds meer hierover en ik had de klantenservice hierover gebeld en die zij dat in de kleine lettertjes in het contrct stond dat binnenhuis geen garantei op ontvangst was.
nou ik vond mij natuurlijk bedrogen, ommdat hier mij vantevoren niets over gezegd werd anders had ik natuurlijk nooit dit contract afgesloten.
ook had ik voorgesteld om de telefoon en alles terug te sturen en het contract te ontbinden.
daar hebben ze natuurlijk geen oren naar staan.
dus ben ik nu verplicht om 2 jaar mij te ergeren.
het is gewoon oplichting.
zou u willen bemiddelen om op een of andere manier van dit contract af te komen en anders via de uitzendingen andere mensen waarschuwen voor deze praktijken.
het is namelijk zo ik heb sdeze mobile telefoon nodig voor mijn zaak en omdat ik ook nog als Diaken in de kerk werk moet ik berijkbaaar zijn voor mensen die opsterven liggen, maar daar heeft T- Mobile lak aan.
m.v.g.
F.Schraa
Narcishof 17
5342 Cv
Oss
e-mail [email protected]

Gast

Re: abonement T-Mobile

Jammer genoeg is hier niets aan te doen! Ik heb ook tig van problemen gehad met T-Mobile en heb ze nog steeds!

Gewoon het contract af laten lopen en dan een degelijke provider nemen!

Een tip: probeer als binnenshuis gaat bellen naar een hoger punt te gaan of naar een raam toe te lopen, daar is het bereik meestal iets beter (Al maakt het bij T-Mobile niet veel verschil, maar goed het wil wel eens helpen!)

Groeten,

PAULTJE

Gast

Je begint een topic over T-mobile, betreffende de kwaliteit en service die men aldaar biedt.
Ik kan je nu al het volgende kenbaar maken:

Je krijgt veel reactie's van mensen die dit probleem ook hebben met deze provider.

Je krijgt reactie's van enkele gasten, die je proberen te intimideren en je probleem proberen af te doen met je zeurt en je bent niet normaal.

Maar een ding kan ik je verzekeren, dat dit wanneer je uit bent op begrip en medewerking van T-mobile, dan kun je dit wel op je buik schrijven.

Een ding staat als een paal, je dient je contract uit, of je wordt bestookt met spooknota's (die liegen er soms niet om), of je krijgt bericht dat je ineens een bedrag van € 500,00 moet betalen (afkoop contract).

Dus een advies, pas op met wat je onderneemt.

Gast

Maak van deze bevindingen maar veel ophef op de hiervoor bestemde sites.
T-mobile is een malafide onderneming die op diverse manieren veel in de negatieve publiciteit staat en wel op meerde forums (dus niet alleen hier).
Men is asociaal bezig met het ondernemingschap en behandeld klanten met klachten niet, laat staan dat deze worden opgelost.

Een advies neem, zolang deze negatieve stemming heerst, geen abbo bij T-mobile.

Gast

Je kunt het beste gebruik maken van 900 mhz netwerken van Vodafone en kpn. De signalen hiervan komen beter door gebouwen heen dan de 1800 mhz netwerken van bijvoorbeeld T-mobile.

Gast

Telfort maakt ook gebruik van GSM-900 (EGSM wel te verstaan) Dit is een 900 Mhz frequentie en je hebt met Telfort vaak dus beter bereik dan met T-Mobile binnenshuis! (Wil niet zeggen dat het altijd zo is, maar in de meeste gevallen komt T-Mobile ook slechter uit de tests.

Johan V.

Ongelezen bericht door Johan V. »

T-mobile heeft ook alleen zin, dit wanneer je de wielersport (Ulrich) of voetbal (EK) wilt sponseren.
Je verlangt dan (of liever gezegt je krijgt) geen diensten van T-mobile en geef je jouw zuur verdiende centjes voor nop aan deze provider.

Je hoort en leest ook niets wat wel positief is van deze provider, slechte dekking, slechte service en spooknota's.
Ik snap dan ook niet dat er nog steeds mensen worden opgelicht door deze zeer vreemde manier zaken doende provider.

Neem een telefoon met wel een goede dekking.

Ik heb een Vodafoon abbo, gewoon overal bellen en gewoon een redelijke nota betalen, dat is normaal gebruik kunnen maken van een dienst.

:D

Tannie

Ongelezen bericht door Tannie »

ik ben geloof ik de enige,
maar ik kan het niet laten,
moet toch gezegd worden als wél tevreden klant;

ik ben nu bijna 4 jaar lid van BEN/T-Mobile, en ik heb nog geen enkel probleem heb gehad met deze provider. Zelfs in de middle of nowhere, waar KPN mijn vriend, en Vodafone mijn vriendin, in de steek laten, kan ik lekker wel bellen tralalala

:wink:

Gast

ik ben nu bijna 4 jaar lid van BEN/T-Mobile, en ik heb nog geen enkel probleem heb gehad met deze provider. Zelfs in de middle of nowhere, waar KPN mijn vriend, en Vodafone mijn vriendin, in de steek laten, kan ik lekker wel bellen tralalala
Beste Tannie, wat jij beweert, dat kannie. :roll:

Weet je wel zeker dat je een T-mobile abbo hebt?, want lid of klant zijn daar zit wel verschil in!.
Een lid betaalt namelijk contributie en dus geen (hoge)abbonementskosten zoals een T-mobile- klant! (blond misschien) :?:

En bellen op plaatsen waar KPN of Vodafoon geen bereik hebben, nou dan moet je wel een enorme antenne op je rug dragen, niet dan?. :D

Trouwens ik kan lekker ook wel bellen tralalalalaaa en pierepierepom

Tot op heden heb ik maar enkele positieve reactie's gelezen, je bent ook een van de weinigen proficiat (eigenlijk moeten deze mensen die alleen maar zeuren hun mond houden, vind je ook niet Tannie?).

Gast

Das een goeie! Tannie heeft bereik met T-Mobile op platsen waar haar vriend en vriendin (respectievelijk KPN en Vodafone) geen bereik hebben!! :lol: :lol:

Ik weet niet in welke werled jij leeft :?: :!: Maar dit is onzin :!:
Alle providers zijn beter dan T-Mobile en er zijn genoeg onderzoeken om aan te tonen dat dat waar is. Bovendien valt er ook te constateren dat er om alle forums op het internet niet goed wordt gesproken over T-Mobile. Kortom reden genoeg om mensen te waarschuwen voor dit bedrijf! Zij mogen geen overenkomst gaan sluiten met T-Mobile, want dan zullen ze overspoelt worden met ellende!

Voor mij is het duidelijk ik hoef nog maar enkele weken mij contract met de HEL (T-Mobile abo.) te verdragen en dan kan ik eindelijk overstappen op Telfort! Mijn vroegere provider! Ik hoop dat deze provider net zo goed was als voorheen!

PAULTJE

Gast

Om de spanning er in te houden, ik heb ook T-mobile en je kunt het misschien niet geloven, maar ik vertel het toch.
Ik was verleden week (30 graden celsius) aan het zwemmen in de kotermeerstallen.
Op een zeker moment kreeg ik kramp in mijn been en kon mijn hoofd niet boven water houden.
Ik zat zeker 3 meter onder water op de bodem en niemand die mij te hulp kwam.
Ik was ten einde raad en begon al aardig blauw aan te lopen en zat mij zorgen te maken, wie komt mij redden.
Ineens bedacht ik, dat ik mijn mobile telefoon in een plastic zakje had gedaan en in mijn zwembroek had gestopt (dit ook i.v.m. mogelijke diefstal te voorkomen) en pakte mijn mobile.
Het was wat donker onder water en kon de cijfers niet goed zien en deed een poging om mijn vrouw te bellen, die lag te bruinen in de zon.
En ja hoor verbinding (vol signaal op de meter).
Nadat ik vertelde van wat er met mij aan de hand was, schoot mijn vrouw onmiddelijk te hulp en redde mij.
Ik werd op het strandje gelegd en de arts was al te plaatse.
Hij beademde mij en vroeg terwijl hij dit deed: "he makker een T-mobile?, ja antwoorde ik en kwam weer bij mijn positieven.

Nee T-mobile is voor mij alles en ik wil wel een abbo voor heel mijn leven!

:D

Grv Gert (moi Paultje)

Gast

Ja ben ik helemaal mee eens, noodsituatie's, goede communicatie en een luisterend oor voor eventuele problemen, dan moet je een T-mobile abonnement nemen.
Je hebt zekerheid in een volledig kontrakt- termijn en ook de maandelijkse kosten.

:shock:

Gast

Wat een ongeloofwaardig verhaal! Mijn allereerste vraag aan jou is, of je dit zelf geloofd???

Dit is de grootste onzin en daar hebben we geen trek in op een forum, net als die Pommeltje en die Patrick!

PAULTJE

Gast

Wat een ongeloofwaardig verhaal! Mijn allereerste vraag aan jou is, of je dit zelf geloofd???
Nou Paultje, ik las mijn eigen verhaal en kan het nog niet geloven, maar ja Tannie kwam met zo'n voorbeeld om T-mobile te promoten, dus ja wat moet je.
Ik lees redelijk vaak even de berichten en kom tot een conclusie, wanneer ik de T-mobile achter de rug heb, nooit nooit en nog eens nooooooooooooooooooit weer.
Mijn verhaaltje boven is niet helemaal, mijn vrouw lag helemaal niet te zonnen!.

Grv GertKel

fritsassen

Ongelezen bericht door fritsassen »

Ik ben al jaren klant,en rijd door heel nederland met mijn combo en heb nooit problemen,hou toch eens op te zeuren mensen,vroeger hadden we niet eens mobieltjes en nu ze er zijn loopt de helft van nederland te zeuren ,niets beters te doen,ga iets nuttigs doen,de stoep vegen of zo

Gast

Ik ben al jaren klant,en rijd door heel nederland met mijn combo en heb nooit problemen,hou toch eens op te zeuren mensen,vroeger hadden we niet eens mobieltjes en nu ze er zijn loopt de helft van nederland te zeuren ,niets beters te doen,ga iets nuttigs doen,de stoep vegen of zo
Wat doe jij dan met je combo (hennipteelt) en ben je daarom blij met één goede verbinding, met een T-mobile mobilieltje, al tevreden??
Met jouw flauwe opmerking, negeer jij de problemen die vele mensen hebben met T-mobile.
En met de stoep vegen, ruim je wel vuil op (zal niet duidelijker worden), maar los je geen problemen op de klanten hebben met de slechte diensten die T-mobile levert.
En vroeger waren er wel mobieltjes, maar deze luxe lag toen nog ver buiten jouw bereik.

Grv van ook een combo rijder

Piet V.

Ongelezen bericht door Piet V. »

mensen die opsterven liggen, maar daar heeft T- Mobile lak aan.
Je geeft precies aan hoe de mentaliteit is van deze provider en als mensen nog niet op sterven liggen, zal T-mobile niet nalaten om dit proces alsnog versneld op gang te gaan zetten.

Als je ziet de enorme financiele inzet en negeren van klachten van T-mobile om één van de grootste providers te worden, is dit iets om als consument ééns goed bij stil te staan!!

Gast

Hoi slim combootje, had je verder niets inhoudelijks te vermelden.
Rij maar lekker verder en lees maar een boek, over hoe kan ik leuk mee babbelen, zonder dat ik mijn IQ ter grabbel gooi.

Gast

Vroeger ja!!! Toen hadden wij geen mobieltjes!!!

Nu dus wel en als je een mobiel hebt dan wil je die ook kunnen gebruiken ook!!! Dus niet constant onbereikbaar zijn!

Volgens jou moeten we stoppen met zeuren!

Antwoord: Doen we alleen als T-Mobile eens wat service gaat verlenen!
Zover er niks verbeterd zal ik altijd waar voor mijn geld hebben, ondanks dat T-Mobile goedkoop is...
Men zegt ook wel Goedkoop is... DUURKOOP!

PAULTJE

Gast

Heb onlangs T-mobile, dit na vele telefonische pogingen, een aangetekend schrijven doen toekomen, met het vriendelijk verzoek om de door mij duidelijk omschreven problemen binnen een maand op te lossen.
Als je denkt, dat men ook maar enigzins je probleem serieus wil nemen, heb je het bij deze provider het mooi mis.
De heer Joop Evers, algemeen direkteur klantenservice doet net of zijn neus bloed en geeft gauw zaken in handen van Transfair (incasso), dit om nog te halen, van wat er te halen valt.
Kortom een maand om zaken op te lossen, is voor T-mobile geen reden om serieus te willen omgaan met de klachten van de klant.
Door deze gang van zaken ben ik alle maanden mijn belminuten op de minuut kwijt en krijg spooknata's, nota's waarvan de honden geen brood lusten.

T-mobile heeft het bij ons gehad en ik wil nooit weer met de provider geconfronteert worden.

Gert Kelder

Gesloten