LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement bij Youfone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
desi1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2012 10:46

Abonnement bij Youfone

Ongelezen bericht door desi1975 »

Onlangs heb ik een simonly abonnement afgesloten bij Youfone met nummerbehoud.
Gisteren (27-2-12) zou mijn nummer actief zijn maar nog steeds kan ik alleen maar noodoproepen bellen.
Ik heb gisteren meerdere malen gebeld en het kon max. 24 uur duren voordat mijn nummer actief was.
Vandaag nog steeds niet actief, ik weer gebeld en ik sta dus als actief gemeld.
Ik uitgelegd dat het niet zo is en krijg een ander nummer dat ik moet bellen want zij konden mij beter helpen.
Dat geintje koste me 1,30per gesprek.
Nu krijg ik te horen dat er een storing is, en dat het nu nog eens 24u kan gaan duren.
Ik moet nu de hele dag mijn gsm aan en uit zetten want dat zou kunnen helpen, pffff wat is dat voor onzin.
Nu wil ik mijn contract opzeggen maar dat kan niet zeggen ze van de klantenservice.
Het is toch zo als ze de afspraken niet nakomen dat je onder je contract uit kunt.
WIE KAN MIJ HELPEN

Yvetteke
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2012 16:19

Re: Abonnement bij Youfone

Ongelezen bericht door Yvetteke »

Hier hetzelfde verhaal: 18-1 BB sim only abb aangevraagd, na 4 mailtjes en 2 telefoontjes kregen wij uiteindelijk 12-3 onze simkaart toegestuurd. Deze zou 20-3 geactiveerd worden, wat 24 uur zou kunnen duren. Nu is het 23-3 maar nog steeds niks. Ik kan alleen gebeld worden en smsen, verder helemaal niks. Zojuist maar weer eens gebeld naar 0900 a 1,30 euro per gesprek. Na uitleg begon die dame te zuchten en kreunen en kreeg ik spontaan de ingesprektoon. Weer gebeld omdat ik er echt klaar mee ben.
Ik heb al eerder via mail aangegeven dat ik alles stop wilde zetten, maar dat kon niet was de reactie. Nu heb ik er echt op aangedrongen en wat blijkt: je kunt een email sturen naar Youfone met daarin de vraag of Youfone een afkoopvoorstel wil doen. Zij gaan dan berekenen wat het bedrag gaat worden. Dit bedrag wordt berekend adv het gebruikte abb (in ons geval dus niets...).
Stel dat je akkoord gaat, dan wordt gelijk na de betaling je nummer vrijgegeven is mij verteld door ene Arzu bij Youfone.
Ik heb zojuist een mail gestuurd met de vraag om een afkoopvoorstel en ik ben heeeel benieuwd waar ze mee komen.
Oh oh oh was ik hier maar nooit aan begonnen. TMobile prepaid was met z'n 10 euro pmnd (op tijd opwaarderen=300 sms gratis) toch echt wel beter!!!!

kilroy1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2012 17:11

Re: Abonnement bij Youfone

Ongelezen bericht door kilroy1980 »

Onder het kopje lotgenoten heb ik bij Overig een oproep geplaatst om de slechte ervaringen van Youfone te melden. Kortom meld je slechte ervaring van Youfone. Ik wacht al bijna 2 maanden op mijn simkaart.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2012 11:49

Re: Abonnement bij Youfone

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik zou graag een klacht willen indienen bij de directie va Youfone, maar de klantenservice geeft mij geen directe post adres, aleen een postbus nummer. Weet iemand een raad waar kan ik een betrouwbare informatie vinden over directe contactgegevens van de Youfone directie.

desi1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2012 10:46

Re: Abonnement bij Youfone

Ongelezen bericht door desi1975 »

Je kan naar Youfone bellen, mailen en een aangetekende brief sturen maar niks helpt.
Probeer de ombudsman een te bellen misschien dat hij raad weet.
Ik heb alles al geprobeerd om onder mijn abonnement uit te komen maar ik zit er helaas een jaar aan vast

Otteng
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2010 16:47

Re: Abonnement bij Youfone

Ongelezen bericht door Otteng »

Ook ik heb een abonnement bij Youfone. Sinds 16 februari jl, heb ik onstabiel tot geen internet en kan ik geen gebruik meer maken van mijn email functionaliteit.
Diverse malen gebeld, gemaild en zelfs 2 aangetekende brieven geschreven........niets beweegt Youfone om actie te ondernemen. Gisteravond kreeg ik een algemeen reactie op een email die ik 17 dagen eerder had gestuurd! Ondertussen heb ik 2 maanden lang geen gebruik kunnen maken van datgene waarvoor ik betaal(sinds 13 april jl tot heden helemaal GEEN internetverbinding meer)
Mijn oproep is om massaal radar te gaan bellen en/of de ombudsman te contacteren en op deze manier de problemen bij en klachten over Youfone flink onder de aandacht te brengen.
En hen te dwingen om te reageren!

desi1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2012 10:46

Re: Abonnement bij Youfone

Ongelezen bericht door desi1975 »

Ik heb al een mail naar Radar gedaan met de vraag of ze Youfone onder de aandacht willen brengen maar helaas heb ik nog geen reactie ontvangen.
Maar pas op voor Youfone, als je teveel klaagt sluiten ze je abonnement af.
Kijk maar eens op het forum van bellen.com, daar staan genoeg klachten op.

Gesloten