LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement debitel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Drexx

abonnement debitel

Ongelezen bericht door Drexx »

Ik heb eenklacht over debitel.
Ik sluit in november een aantrekkelijk contract af a 3,25 euro per maand en 150 belminuten gratis, zonder toestel en met nummerportering.
De eerste rekening die ik krijg is 300 euro waarop ik de klantenservice bel en vraag hoe dit kan.
Zij vertelden mij dat ik mail-internet heb gebruikt en dat als ik dit niet wilde dit moest uitschakelen. Hierop heb ik geantwoord dat ik niet eens wist dat dit op mijn toestel zat. Men heeft mij geadviseerd een klachten brief naar debitel te sturen. Dat heb ik gedaan. Ik ben ook nog naar BCC geweest , waar ik het abonnement heb afgesloten,om te laten controleren of deze mail-internet functie ingeschakeld was. De dame in kwestie vertelde mij dat dat niet het geval was.
Na de schriftelijke klacht kreeg ik een week daarna een bevestiging dat zij mijn brief hebben ontvangen.
De facturen die volgden waren weer extreem hoog met dezelfde mail-internet uren.
Toen heb ik weer een schriftelijke klacht ingediend waarop ik vandaag 4 februari antwoord op kreeg. Inmiddels is de rekening opgelopen tot 1000 euro en zij hebben in die tussentijd niets gedaan om de rekeningen te beperken ondanks de klachten die ik bij hun heb neergelegd. Debitel dreigde alleen maar met afsluiten maar deed dat vervolgens niet. Hadden zij dat maar gedaan dan waren die rekeningen niet zo hoog opgelopen.
Ik hoop dat iemand advies voor mij heeft.

Radar
Site Admin

Re: abonnement debitel

Ongelezen bericht door Radar »

Het onderwerp over Debitel bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten