LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement vaste thuistelefoon, welke kiezen???ziggo=ellende

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
strandjutter1969

abonnement vaste thuistelefoon, welke kiezen???ziggo=ellende

Ongelezen bericht door strandjutter1969 »

hallo,
ik heb al lange tijd problemen met mijn telefoon aansluiting van ziggo. steeds een ' dode lijn' , 6x naar een mobiel nummer moeten bellen voordat er eens contact is, mensen die je niet verstaat aan de andere kant van de lijn tijdens een gesprek etc. heel slecht. nu hebben we uiteraard hierover klachten ingediend bij ziggo, maar na jaren is het nog steeds niet opgelost. we zijn er klaar mee. als je trouwens via internet een klacht indiend over het zomaar bijna 24 uur afsluiten van tv, internet en telefoon, krijg je gewoon helemaal geen antwoord.
nu is mijn vraag, waar kan ik bijv. een site of anderzijds informatie vinden over waar ik nu het beste een telefoonabbonement kan vinden wat bij mij past?
ik zie op internet door de bomen het bos niet meer. wat is een goede keuze bij een vaste huistelefoon?

alvast bedankt.
met vr. groet,
strandjutter

kees 9

Re: abonnement vaste thuistelefoon, welke kiezen???ziggo=ellende

Ongelezen bericht door kees 9 »

Ik zit al jaren bij KPN planet met internet+bellen. Het bellen met vaste telefoon nog nooit problemen gehad. één keer een probleem gehad met internet, maar was met één telefoontje opgelost.

strandjutter1969

Re: abonnement vaste thuistelefoon, welke kiezen???ziggo=ellende

Ongelezen bericht door strandjutter1969 »

bedankt voor je reactie kees. we gaan er mee aan de slag.
nog meer ervaringen van de mensen?

Gesloten