LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement verlengen bij T-Mobile niet zo makkelijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Emsf
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2010 13:31

Abonnement verlengen bij T-Mobile niet zo makkelijk

Ongelezen bericht door Emsf »

Vanochtend logde ik in op My T-Mobile en zag ik dat ik eindelijk mijn abonnement kon verlengen. Het aanbod dat ze me toonden met een blackberry beviel me niet. Ze boden alleen curves aan en ik wilde graag een Bold. Dus ik naar de phonehouse waar ik mijn abonnement kon verlengen met een relax 35 en Bold 9700, ik zou dan € 20 moeten bij betalen. Dat wilde ik wel, dus de aanvraag werd gedaan.... helaas werd ik afgewezen volgens de medewerker van phonehouse zou er dan een rekening open staan. Ik moest de klantenservice maar bellen want dit gebeurde vaker.
Aangezien de T-Mobile shop op de lijnbaan er tegenover zit ging ik daar mijn verhaal halen. Ik aangegeven bij die vriendelijke mevrouw wat er aan de hand was, ze ging het nakijken. En inderdaad er stond een rekening open van € 131,14 ... dat klopt want ik logde vanochtend in om deze te bekijken, aangezien mijn loon vandaag was binnengekomen zou ik hem vandaag betalen, mijn t-mobile rekening betaal ik altijd rond de 26ste, is nog nooit een probleem geweest. Hij verviel de tiende en had maar 1 herinnering. Ik zag een automaat staan in de winkel waar ik direct mijn rekening kon betalen. Dus ik dat meteen doen, handig apparaat heel gebruiksvriendelijk. Ik krijg een bon uit de automaat en een sms op mijn mobiel: "Bedankt voor uw betaling van €131,14 uw openstaande bedrag is betaald. T-Mobile.
Dus ik weer terug naar die vriendelijke mevrouw, ik zeg het is geregeld nu, wat kost een bold hier met verlenging. Bij t-mobile shop is de Bold 9700 met een verlenging relax € 25 gratis... dus dat wilde ik wel... betere aanbieding dan bij de Phoneshop. Maar helaas tijdens de aanvraag wordt ik weer afgewezen. Zegt de T-Mobile shop medewerkster ja dan moet u even de klantenservice bellen wat er aan de hand is. Ik zeg is het niet raar dat ik van een T-mobile shop medewerker de klantenservice van t-mobile moet bellen... hoort u dat niet te doen, jullie zijn collega's en horen het op te lossen voor me. Nou zo werkt dat niet zegt deze mevrouw beter belt u zelf. Dus ik bellen, heel vrolijk meisje aan de telefoon.... ja meneer u kan daar wel betaald hebben, een bonnetje hebben, en een sms hebben ontvangen maar bij staat ie niet betaald.... dat kan wel een week duren als u het daar in die automaat heeft betaald. Dus ik zeg waarom krijg ik dan een sms dat ie betaald is dan is ie ergens bij jullie verwerkt, en heb ik wettelijk betaald. Dan kunnen jullie me verlengen. Zegt ze nee meneer dat is allemaal technisch en systemen ja dat is zo lastig... u kunt beter volgende week terug gaan.
Ik naar huis. Kom ik thuis log in en check op de t-mobile site bij verwerkings termijn van betalingen dat een betaling in de automaat in de shop binnen twee uur verwerkt wordt. Dus ik checken op My T-mobile, inderdaad daar staat ie nog niet betaald. Een uur later check ik nog een keer, jahoor nu staat ie wel betaald. Ik bellen naar de klantenservice of ik nu wel kon verlengen. Ja hoor meneer als u de betaling ziet staan als betaald op my t-mobile kan u in de t-mobile shop verlengen.
Dus ik weer naar de T-mobile shop, dit keer een andere op beursplein. Ik daar me verhaal gedaan zegt die Medewerker, ja dat zegt die klantenservice altijd. Ik kijk het even na.... en inderdaad hij kan het nog niet verlengen voor me. In de tussentijd checkt hij of de laatste medewerkerster een notitie had achtergelaten maar dat was niet het geval. Ik zeg tegen die medewerker, oke ik probeer nu al voor de derde keer mijn abonnement te verlengen, ik heb een sms, een betaalbewijs, en een t-mobile account waarop alle betalingen zijn bijgewerkt, er is me nu al verschillende keren toegezegd dat ik nu mijn abonnement kan verlengen. En nu zegt u dat het misschien morgen kan, ik zeg dat is geen oplossing. U hoort me te helpen! Nee meneer ik kan niks voor u doen! Ik zeg dus het is makkelijker om bij een andere provider een abonnement af te sluiten dan een verlenging bij jullie.... ik heb een rekening van € 131,- ... en dit is de service die jullie bieden? Nou meneer als u er zo over denkt dan kunt u inderdaad beter ergens een ander abonnement af sluiten, dan ga ik nu iemand anders helpen.

En dit is een beetje wat ik vandaag heb gedaan, met de groeten van een T-Mobile klant die wil(de) verlengen

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Abonnement verlengen bij T-Mobile niet zo makkelijk

Ongelezen bericht door tennis »

Als je op de 10e de rekening had betaald, of dan als de eerste aanmaning komt, had je vandaag ook iets anders kunnen doen.
Eerlijk, als je zelf een zaak had, waar iemand komt en heeft nog een rekening open staan, zou je dan nog zaken doen, voor de schuld betaald is?
Ik denk van niet!
Je bent na listig, en nu geef je het bedrijf de schuld, is niet helemaal juist!

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Abonnement verlengen bij T-Mobile niet zo makkelijk

Ongelezen bericht door GodsSon »

Mag ik zeggen dat je een arrogante kwal bent?
Altijd rekening te laat betalen en dan verwachten dat een bedrijf gelijk alles voor jou in orde maakt en je dan als god moeten behandelen, lijkt me niet.

Jij kiest ervoor om betalingen uit te stellen, neem je verlies.

Gesloten