LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement voor iemand die weinig belt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door Emi »

Hallo,
Ik ben op zoek naar voordelig abonnement voor iemand die wel mobiel bereikbaar wil zijn - maar waarschijnlijk maar weinig zal bellen.
Heeft er iemand tips ? Het is best moeilijk te vergelijken. Soms is het beltegoed wel langer dan een maand houdbaar en soms niet.
Hij wil er ook een eenvoudig toestel bij - belangrijkste eis: geen toeters maar bellen.

Prepaid is misschien logischer maar dat moet je steeds opwaarderen - dat komt er dan niet van - en als je dan wil bellen - kan het niet. Dus een klein abonnementje zou het beste zijn.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door tiptoo »

Emi schreef:
Prepaid is misschien logischer maar dat moet je steeds opwaarderen - dat komt er dan niet van - en als je dan wil bellen - kan het niet. Dus een klein abonnementje zou het beste zijn.

bij prepaid word je er aan herinnert , zodra je beltegoed niet meer zo hoog is dus vergeten ken je het niet :mrgreen:

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Prepaid van T-mobile is onbeperkt houdbaar mits er 1 maal in de 6 maanden mee gebeld wordt. Je bent dus niet verplicht om daarmee op te waarderen zoals bij andere providers.

Kleine abonnementjes zijn er al vanaf 2,95 p/m inclusief 50 minuten.

Dat zijn volgens mij de beste optie's.

Met vriendelijke groet,

Henk

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door Emi »

Dag Henk,
Die kleine abonnementjes waar je het over hebt - welke provider heeft deze ?

witte angora
Berichten: 31201
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb T-mobile Flex 30 Sim only of zoiets. Besteld via GSM web.

Dat levert redelijk wat belminuten per maand op, die gedurende de hele looptijd blijven staan. Handig als je onverwacht in een situatie komt dat je toch veel moet bellen. Sms-jes komen uit dezelfde bundel, trouwens.

Ik kreeg er een toestelletje bij, en de kosten zijn 5.01 euro per maand. Let wel: niet rechtstreeks via T-Mobile, dan is het duurder.

Abonnement duurt 24 maanden.

Het enige nadeel is dat het bereik niet overal even fantastisch is, en het daardoor wat lastiger kan zijn de gesprekspartner te verstaan. Maar als je toch niet veel belt?

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Dat is telfort deze zijn online via telfort af te sluiten het kan ook via de telfort winkel of de telefoonkopen.nl winkels. Afhankelijk waar u woont, andere winkels bieden deze sim-only ook aan alleen voor een ander tarief.

Hopelijk is deze informatie voldoende,

Zijn er nog vragen of wilt u weten welke winkels er in de buurt zijn kunt u deze altijd stellen.

Met vriendelijke groet,

Henk

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

witte angora schreef:Ik heb T-mobile Flex 30 Sim only of zoiets. Besteld via GSM web.

Dat levert redelijk wat belminuten per maand op, die gedurende de hele looptijd blijven staan. Handig als je onverwacht in een situatie komt dat je toch veel moet bellen. Sms-jes komen uit dezelfde bundel, trouwens.

Ik kreeg er een toestelletje bij, en de kosten zijn 5.01 euro per maand. Let wel: niet rechtstreeks via T-Mobile, dan is het duurder.

Abonnement duurt 24 maanden.

Het enige nadeel is dat het bereik niet overal even fantastisch is, en het daardoor wat lastiger kan zijn de gesprekspartner te verstaan. Maar als je toch niet veel belt?
En het andere nadeel dat deze niet meer verkrijgbaar zijn.

witte angora
Berichten: 31201
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door witte angora »

Geen idee of dat zo is, ik heb er niks van gehoord, eerlijk gezegd.

Een en ander zou dan betekenen dat ik het niet kan verlengen. Maar dat geeft niet, ik zou er toch al weg gaan.

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Emi schreef:Dag Henk,
Die kleine abonnementjes waar je het over hebt - welke provider heeft deze ?
http://shop.telfort.nl/sim-only/Telfort ... 4-mnd.html

Heb het even opgezocht voor je.

Bas2008
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 mei 2008 17:09

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door Bas2008 »

Kijk eens op www.ben.nl (100 % onderdeel van T-Mobile). Ik heb een abonnement bij Ben, en ben hier zeer tevreden over. Geen toeters en bellen. De eerste minuut wordt in rekening gebracht (gaat van tegoed af) en daarna per seconde. Al vanaf e. 2,99 per maand voor 50 minuten. Hoe lager je abonnement hoe hoger de buitenbundel beltarieven en hoe hoger het abonnement hoe lager de buitenbundel beltarieven.

(Blijf in elk geval weg bij Vodafone)

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

(Blijf in elk geval weg bij Vodafone)
Vodafone scherp ja ;-)

berrie11
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2009 14:26

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door berrie11 »

Ik heb al jaren een sim only abonnement ( 50 min voor € 2,95) van Telfort. Prima alternatief. Er zijn meer aanbiedingen. Kijk op de site van Telfort.
Kijkshop heeft nu een simlockvrije Nokia voor € 29,99.

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Telefoonkopen.nl zag ik er zelfs één voor 24,95 ;-)

Winster
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 mei 2010 22:32

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door Winster »

Ben.nl 50min 2,99 pm; alles uitsluitend via internet (tenzij hulp, dan ook telefonisch) en maandelijks opzegbaar. = T-Mobile

Telfort 50min 2,95 pm; 2 jarig contract, maar wel ondersteuning over alle kanalen. = KPN

stofzuigertje

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hoewel Medion Mobiel van Aldi goedkoopste prepaid is, Kruidvat is ook voordelig en die kun je online opwaarderen via Ideaal, dus ook op zondag als de winkel dicht is, of in het buitenland!

Dus Prepaid kan, als je buiten openingstijden Aldi of elders op aarde ook wilt, gewoon Kruidvat, en die werken prima via KPN netwerk~!

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: abonnement voor iemand die weinig belt

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ik zou dan eerder omdat er weinig gebelt wordt kiezen dan voor T-Mobile prepaid aangezien dat beltegoed onbeperkt houdbaar blijft en je dus niet na 6 maanden verplicht bent op te waarderen om je tegoed te behouden.
Als er zo weinig gebelt wordt maakt het volgens mij niet uit hoeveel het per minuut of sms kost.
Daarbij is T-Mobile niet duur, aanschaf van het kaartje bedraagd maar 4,95 euro.

Met vriendelijke groet,

Henk

Gesloten