Ik heb sinds april 2009 een abonnement bij Tele2, teweten Familie & Vrienden.
Vooral goedkoop bellen na 19u 's avonds en in het weekend is de reden van de keuze voor dat abonnement geweest.
Deze abonementvorm is er niet meer voor nieuwe abonnees.
Nu loopt in april a.s. mijn abonnement af en wil Tele2 mij graag in een andere abonnement voorzien. Nu zegt Tele2 dat zolang ik niet naar een nieuw abonnement overga dat zij verplicht zijn mijn abonnement telkens met 1 maand te verlengen onder de voorwaarden van mijn huidge abonnement. Dus dat goedkope tarief 's avonds en in het weekend.
Is dit zo?
Of loop ik het risico dat ik toch plots aan een nieuwe abonnementsvorm vast kom te zitten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnementvorm loopt ten einde, wat nu?
Re: Abonnementvorm loopt ten einde, wat nu?
Zolang u geen bericht krijgt van Tele2 en u zelf niet opzegt, zal het abonnement gewoon door blijven lopen. Dan blijven de tarieven en voorwaarden gelijk.
Tele2 mag de tarieven of voorwaarden aanpassen, maar dan zijn ze verplicht u hierover te informeren. In dat geval heeft u altijd 30 dagen om op te zeggen.
Tele2 mag de tarieven of voorwaarden aanpassen, maar dan zijn ze verplicht u hierover te informeren. In dat geval heeft u altijd 30 dagen om op te zeggen.
-
Eventuele "extra" kortingen die gelden zullen wel vervallen dus het kan zijn dat het tarief verhoogd. Deze kortingen zijn op het contract te vinden. Maar de vraag is natuurlijk heb je een mobiel bij dat contract gekregen want anders is het misschien voordeliger om naar een sim-only te gaan.
MVG,
Henk
MVG,
Henk
Probleem met familie vrienden abonnement bij tele 2
Sinds mijn eerste mobiel ben ik abonnee bij tele2 en altijd goed behandeld maar ook nog nooit eerder een probleem gehad! Sinds Juni is er nu [volgens de medewerkers van tele 2] een computerstooring waardoor mijn abonneegeld bijna ver3voudigd is....!
Dit abonnement houd in dat er na 19 uur op werkdagen en in het weekend altijd voor 7 cent gebeld kan worden naar vaste lijnen en naar tele 2- mobielnummers
Nu rekent de computer véél meer Volgens de medewerkers wordt er aan gewerkt en krijgen we het te veel betaalde terug maar tot nu toe heb ik al 5 X elke maand teveel betaald!
Op het Forum van tele 2 is te lezen dat er veel meer mensen zijn met dezelfde klacht.... Wat raad U aan om te doen en hoe krijg ik mijn geld terug??
Vriendelijke groet Bea
Sinds mijn eerste mobiel ben ik abonnee bij tele2 en altijd goed behandeld maar ook nog nooit eerder een probleem gehad! Sinds Juni is er nu [volgens de medewerkers van tele 2] een computerstooring waardoor mijn abonneegeld bijna ver3voudigd is....!
Dit abonnement houd in dat er na 19 uur op werkdagen en in het weekend altijd voor 7 cent gebeld kan worden naar vaste lijnen en naar tele 2- mobielnummers
Nu rekent de computer véél meer Volgens de medewerkers wordt er aan gewerkt en krijgen we het te veel betaalde terug maar tot nu toe heb ik al 5 X elke maand teveel betaald!
Op het Forum van tele 2 is te lezen dat er veel meer mensen zijn met dezelfde klacht.... Wat raad U aan om te doen en hoe krijg ik mijn geld terug??
Vriendelijke groet Bea