Ik ben sinds anderhalf jaar klant van Tele2. Heb een abonnement met 1500 MB en 300 belminuten en het kost 38 euro per maand. Gaat altijd prima, zit er soms een paar euro overheen maar dat houd ik altijd in de gaten met de Tele2 app. Vandaag heb ik op mijn rekening gekeken en ben me rot geschrokken, het blijkt dat mijn vorige rekening maar liefst 200 euro was. Ik heb via Tele2 ingelogd om mijn factuur te kunnen bekijken en het blijkt dat ik op 15 november mijn bundel heb opgemaakt, dit was tevens de laatste dag van deze bundel. De volgende dag zou mijn nieuwe bundel ingaan, met weer 1500 MB etc. Het klopt inderdaad dat ik een SMS'je heb gekregen, dit was om 9u 's avonds en vanaf toen heb ik rustig aan gedaan met internet (alleen op WIFI etc.). Ik heb gebeld met Tele2 en heb de telefoniste verteld dat ik dus vanaf 9u 's avonds maar liefst 1000 MB heb verbruikt, dit is toch echt onmogelijk?! Zij heeft me verteld dat het waarschijnlijk ligt aan bepaalde apps of dat ik toch meer op 3G heb gezeten dan gedacht (ja natuurlijk mevrouw, ik heb in drie uur tijd voor meer dan 1000 MB op internet gezeten). Ze zei dat ze verder niets voor me kon doen. Maar mijn hemel, het kan toch echt niet dat ik voor zoveel MB heb opgemaakt terwijl ik wist dat ik rustig aan moest doen omdat mijn bundel op was?! De telefoniste kon me niet vertellen hoe en waarom de rekening zo hoog was (zal wel weer met privacy te maken hebben...)
Misschien kan iemand me helpen? Wat kan ik doen? Nog eens contact opnemen met Tele2? Ik kan het maar echt niet geloven dat ik blijkbaar voor zoveel MB heb opgemaakt in een paar uur tijd, dan zou ik bij wijze van de hele App Store moeten hebben downloaden!!