LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Basanthi

ACN

Ongelezen bericht door Basanthi »

Wie is er bekend met ACN?
Als je lid bent van ACN, kan je goedkoop bellen. En ene lid kan gratis bellen naar andere lid. Als je een vertegenwoordiger bent van ACN kun je grof geld verdienen. Wat je moet doen is meer leden werven.
Het lijkt me allemaal dubieus. Heeft iemand er ervaring mee.
Graag advies.
ACN heeft ook een website: www.acneuro.com

bertveendam

Re: ACN

Ongelezen bericht door bertveendam »

acn is een amerikaans bedrijf,wat suggereerd een van de grootste van europa te zijn, gezien de vele spel en schrijffouten op hun site,en de zeer geringe naamsbekendheid heb ik weinig vertrouwen in dit bedrijf.ze werken via netwerkmarketing,,, zeg maar zoals bv Euphony of Herbalife werken,gewoon via via via....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik zou geen vertegenwoordiger bij ze worden en met ze bellen....

ze zijn namelijk nogal DUUR (www.bellen.com), en aangezien niemand met ze belt is dat onderling gratis bellen ook niets waard.

Gast

Vreemd; er bellen in europa toch zeker een kleine miljoen klanten via ACN. Niks waard zegt ie :wink:

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Inderdaad, een 'kleine'miljoen klanten in HEEL europa is zeker niks waard. Europa heeft namelijk een 'kleine' 380 miljoen inwoners.

Gast

380 miljoen inwoners zeg je. Dit houdt niet in dat er ook 380 miljoen aansluitingen zijn :lol:
Daarnaast kan je geen vergelijking trekken omdat ze niet in alle europese landen actief zijn :wink:

harryvbos

Ongelezen bericht door harryvbos »

1 miljoen zegt ie in heel europa ,nou 1 miljoen klanten ,dat geloof ik niks van !! in nederland is hun marktaandeel 0,1 %

Gast

@ harry : Waarom geloof jij niet dat ze een "kleine" miljoen klanten hebben. Het marktaandeel in Nederland klopt maar weet jij wel wat Zweden , Finland en Duitsland doen ?

Kortom : commentaar voor je houden als je niet weet waar je over praat :!:

harryvbos

het gaat toch om wat er in nederland speelt,kan mij het schelen dat het zweden wel groot is ,de persoon die dit forum starte,wil weten hoe het hier zit niet dat men in zweden acn op handen draagt.

Gast

Waar het omgaat is dat ACN meer is als het nietige Nederland , het is immers ACN Europe.

Jij wilt het naar beneden halen , zeg me eens eerlijk : hoe succesvol ben jij in je leven ? :lol:

harryvbos

hoe succesvol ? , het gaat hier niet om het succes dat verkopers van acn kunnen behalen ,en ik durf mijn naam te zeggen jij bent te laf om je naam te noemen,en of ik succes heb of niet hangt zeker niet van een netwerkmarketingbedrijf af als ACN ,ik wil s'nachts ook een oog dicht doen ,acn is gewoon kort termijn denken......... jammer joh

Gast

Volgens mij is niet helemaal duidelijk WAAROM we willen weten hoe groot ACN is.

Je kan gratis bellen naar andere leden. Leuk dat ze een miljoen leden hebben in Zweden, Bulgarije, en weet ik waar, maar DAAR wonen mijn vrienden niet. Die wonen in Nederland, en ik wil juist weten of ik een beetje kans maak om gratis naar mijn vrienden te bellen.

Het is dus leuker als ACN een miljoen leden in Nederland heeft, dan maak ik kans gratis vrienden te bellen.

Gast

"Iets wat mensen niet snappen dat is flauwekul " vind dit een prachtig citaat :lol:

Hoenes

Ongelezen bericht door Hoenes »

Ik heb begrepen dat dit een soort van Piramide-achtige activiteiten zijn. Je moet zelf een x-aantal mensen zover zien te krijgen die op hun beurt ook weer mensen moeten zien te ronselen zodat dit na verloop van tijd geld voor je gaat opleveren. Zijn er mensen met ervaringen???

Joop(K)

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Als je wilt weten hoe een mlm-bedrijf als ACN ongeveer werkt, adviseer ik je om eens op het forum van TROS-Radar bij Pyramidespelen rond te neuzen (Juridisch/Financieel).
Of eens de website http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/conclusies.htmaan te klikken.
Mijn advies is: als je benaderd wordt door een ACN-vertegenwoordiger is het verstandig een hele flinke wind te laten, bij voorkeur na het eten van twee borden erwtensoep. Kortom: uit de buurt blijven van dit soort wolven in schaapskleren. Tenzij je zo naief bent om in sprookjes te geloven. Dan moet je je vooral tot het ACN-geloof laten bekeren.

Hansjej

Ongelezen bericht door Hansjej »

Ik ben gisteren naar een bijeenkomst geweest van ACN. Het klinkt allemaal heel goed. Ik kan ook niet bedenken wat het addertje onder het gras is. Ik denk dat ik er toch maar van af blijf.
Is er iemand die zelf vertegenwoordiger is geweest?

Gast

Heel verstandig!

jorbri

Ongelezen bericht door jorbri »

Waarom ben je op zoek naar iemand die vertegenwoordiger is geweest?
Zeker om te horen waar het addertje zit, of om zo veel mogelijk negativiteit te horen, zodat je daar je besluit op kunt richten toch maar niet te beginnen met acn? Je moet je eigen besluit nemen.:D
Als je vraagt naar mensen die vertegenwoordiger zijn geweest zul je waarschijnlijk horen dat het niet werkt. Maar ik denk daarnaast ook dat die personen te "groot" zijn om niet te vertellen dat ze er geen moer aan hebben gedaan om succesvol te worden.
Als het goed is heb je gisteren gehoord dat je niet slapend rijk zult worden, je moet er zeker wel aan werken. :idea:

jorbri

Joop(K)

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Beste Hansjej, je kunt natuurlijk ook gewoon eens de site http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/ aanklikken en de inhoud tot je nemen. Op de website vind je alle ins en outs over MLM (Multi Level Marketing), een verkoopmethode waar ook ACN gebruik van maakt.

Gast

:( inderdaad bij ACN werken alleen oplichters die proberen mensen het geld uit de zaken te trekken, als ze uit moeten betalen zijn ze niet te vinden. Wanneer het jaar voorbij is laten ze gewoon niks meer van zich horen en ben je je vertegenwoordigerschap kwijt. Dit zijn inderdaad wolven in schaapskleren en ik kan het weten want ik heb voor deze moderne oplichters gewerkt.

Gesloten