LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] administratiekosten t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
patrick37
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2006 13:31

administratiekosten t-mobile

Ongelezen bericht door patrick37 »

heb sinds mei 2004 een tweejarig t-mobile abonnement,hiervoor ontving ik maandelijks een acceptgiro.Deze faktuur betaalde ik binnen 3 a 4 weken na ontvangst.
Dit ging goed tot september 2005 toen ging men ineens administratiekosten in rekening brengen omdat het beleid was aangescherpt en men vasthield aan de vastgelegde 8 dagen.
Kan dit zomaar? Heb deze kosten van de vordering afgetrokken en het resterende bedrag gewoon overgemaakt.
Nu dreigt men met deurwaarder en registratie bkr.

Betaal netjes binnen de maand en toch doet men zo moeilijk,zal het wel niet meer begrijpen.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: administratiekosten t-mobile

Ongelezen bericht door kiz »

De betalingstermijn van T-mobile is (bij mijn weten) 14 dagen, als je niet binnen die 14 dagen betaalt stuurt men een herinnering met een nieuwe uiterste betaaldatum. Als op die datum je betaling nog niet is ontvangen door T-mobile, berekent men op de volgende factuur administratiekosten.

Op de website van T-mobile kun je je aanmelden voor MyT-Mobile, daar kun je je factuur- en betalingsinformatie terugvinden, ook wanneer een betaling bij hen is binnengekomen. Waarschijnlijk is één van je betalingen toch een dag te laat door hen ontvangen, is mij ook weleens overkomen. Jammer maar helaas...

gozik
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 mei 2006 17:02

Re: administratiekosten t-mobile

Ongelezen bericht door gozik »

Jou T mobile abbo kan andere voorwaarden hebben dan de mijne...
maar gewoon goed lezen, en bij verlengen mogen ze dat doen volgens de huidige voorwaarden, maar dat je nog een acceptgiro krijg is al zelfzaam, meestal sluiten ze uitsluitend nog automatische incasso's af, tenzij de bankrekening rood of afgesloten is...
Dan wel, en mogen ze ook nog extra rekenen, maar het bellen is dan meestal wel weer voordeliger...

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: administratiekosten t-mobile

Ongelezen bericht door Stanley »

Als je automatisch betaalde hoefde je hier niet te zeuren over administratiekosten...

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: administratiekosten t-mobile

Ongelezen bericht door kiz »

Als je automatisch betaalde hoefde je hier niet te zeuren over administratiekosten...
dat voegt natuurlijk niks toe aan de lopende discussie...
bovendien is het zélfs bij automatisch betalen mogelijk dat er iets mis gaat (en dan worden bij uiteindelijk te late betaling óók kosten in rekening gebracht).

Het was handig geweest als de TS zich had verdiept in de betalingstermijn die T-mobile hanteert, scheelt in de (administratie) kosten. Maar ik denk dat het hem/haar nu wel duidelijk is...

TimesX
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2006 13:38

Re: administratiekosten t-mobile

Ongelezen bericht door TimesX »

Betaaltermijn is voor alle T-Mobile contracten tien dagen. Dat hoor je te weten als je een contract afsluit. Betaal je te laat, dan krijg je een boete, dat lijkt me niet meer dan logisch.

Met die voorwaarde heb je je bij het ondertekenen van je contract nu eenmaal akkoord verklaard.

Sluit je een contract af, dan heb je standaard aut. inc. wil je dat niet: even bellen met de klantenservice en je ontvangt bij je eerstvolgende factuur een acceptgiro.

Gesloten