In de maand juli 2008 is telefonisch doorgegeven aan Tele2 dat ons postadres is gewijzigd van een plaats in Drenthe naar een plaats in Noord-Brabant. Onze vaste telefoonaansluiting bleef met hetzelfde nummer op hetzelfde adres.
Post geretourneerd in december 2008 door de geadresseerde in N-B en wij werden hierop gebeld door Tele2. Het blijkt nu dat er 2 rekeningen zijn verdwenen......
Bij Tele2 heb ik kenbaar gemaakt dat deze adreswijziging niet door ons is doorgegeven etc., maar het blijkt mogelijk op basis van tel.nummer en huidige adres een ander adres door te geven (in dit geval een adres: p/a .....laan in .......(woonplaats) in Noord-Brabant).
Geen klantnummer bij de hand? tel.nummer is ook goed !!!!
Vandaag 12 december bij Tele2 een adreswijziging doorgegeven voor hetzelfde tel.nummer en adres (om te controleren of er iets veranderd is. Ondanks dat de melding in het systeem staat kan ik gewoon het postadres wijzigen!! Geen vragen over bankrekeningnummer of i.d., wat wel de procedure hoort te zijn. Vervolgens een klacht ingediend, teruggebeld : ja als de procedure niet wordt nageleefd, daar kan ik ook niets aan doen!!!! Kan ik hier iets mee doen?
met. vr. groet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADRESWIJZIGING TELE2
-
WebServiceTele2
Re: ADRESWIJZIGING TELE2
Geachte devoog,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.
Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.
Naar [email protected] heb ik op 13 dec. 9.28 uur al een mail gestuurd!!!!
Nog iemand met slechte ervaringen ivm adreswijziging ??? Ik krijg geen duidelijk antwoord/uitleg en kan ook niemand van de teamleiding aan de telefoon krijgen !!