LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adsl bij het net zonder activatiecode

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Wim Rietveld

adsl bij het net zonder activatiecode

Ongelezen bericht door Wim Rietveld »

Onlangs voor mijn vader een adsl aanvraag gedaan via internet. Dit naar aanleiding van de reclame over voordeelsurfen voor €17,95.
Eerst op de site van hetnet een postcode check gedaan en toen aan het invullen geslagen.Na de laatste keer op ja te hebben geklikt blijkt het niet om voordeelsurfen te gaan maar een abonnement van €32,95
Medewerker helpdesk geeft aan dat je geen activatiecode welke je toegestuurd zal worden moet invullen en dan komt alles goed.
Niet dus binnen een paar dagen meld KPN vrolijk uw aanlsuiting is gereed. Zelfs nog voor ik een activatiecode heb ontvangen en uiteraard niet heb ingevuld. Ook de bijgevoegde machtiging is niet opgestuurd.
Op het verzoek aan kpn het geheel ongedaan te maken zegt deze dat Hetnet dit moet doen. Hetnet reageert niet op mail en na 5 medewerkers en 1,5 uur bellen a 0,45 cent per minuut hoor je vrolijk dat je maar een briefje moet sturen. Hiermee blijkt het dus mogelijk dat iedereen zomaar 1000 mensen kan opgeven voor adsl zonder dat zij zelf een code invoeren. Zelfs in de brief met activatiecode staat dat bij het niet op tijd invullen van deze code je account vervalt. Alstublieft Hetnet doe wat je in je brief zegt want anders kom ik nooit van jullie af.
U bebrijpt een voordeel abbonnement hoeft van mij niet meer!!!!

Wees gewaarschuwt ,Wim

SJAKIE

Re: adsl bij het net zonder activatiecode

Ongelezen bericht door SJAKIE »

Beste Wim,

Volgens mij hoort dit onderwerp een forum hoger thuis bij internet en niet bij telefonie...................

Gesloten