LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies gevraagd: ontbinding T-mobile contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Berryvz

Advies gevraagd: ontbinding T-mobile contract

Ongelezen bericht door Berryvz »

Beste forum-genoten,

Ik heb even iets wat ik voor wil leggen omdat ik er zelf niet helemaal uit kom.

Sinds jaar en dag ben ik klant bij T-mobile.
Ik heb daar een, ik meen, relaxed abonnement (onbeperkt beltegoed meenemen).

Afgelopen maand ben ik verhuisd naar een plaats waar T-mobile geen 3G netwerk levert.
Telefonisch contact leert mij dat dat correct is en dat zij dit ook niet snel zullen gaan leveren, waarbij T-mobile mij netjes de optie biedt mijn contract per direct te ontbinden.

Echter heb ik nog bijna € 300,- beltegoed staan en zou ik het op prijs stellen als T-mobile mij hiervoor compenseert.
Echter: zij leveren niet wat er in mijn contact staan. Als zij dit wel hadden gedaan, dan had ik dat beltegoed in de restduur van mijn contract (10 maanden) op kunnen bellen.
T-mobile houdt echter stellig vast dat bij beëindiging van het contract mijn beltegoed vervalt en ik dus pech heb, dit conform hun voorwaarden.
Ondanks dat ik heb aangegeven dat ik graag wil blijven, maar zij zelf aangeven dat ik kan ontbinden omdat zij niet kunnen leveren wat er in het contract staat.

Zien jullie hier mogelijkheden in, of is dit een kwestie van vechten tegen de bierkaai en moet ik mijn verlies nemen en me het niet te druk om maken?

sephora30

Re: Advies gevraagd: ontbinding T-mobile contract

Ongelezen bericht door sephora30 »

Het is jouw keuze om te gaan verhuizen en om beltegoed op te sparen. Als je je abo opzegt ben je je beltegoed kwijt. Dat is bij alle providers zo.

Of het eerlijk is is een tweede maar je kunt er niks aan doen.

Teunbosseman
Contacteer:

Re: Advies gevraagd: ontbinding T-mobile contract

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Vraag of mogelijk is om je opgespaarde beltegoed om te zetten naar prepaid.
In een ander topic wordt tevens gesproken over je beltegoed laten uitbetalen dmv een website waardoor je +- 60% hiervan vangt.

Gesloten