Hallo allemaal,
Mijn vrouw heeft vorig jaar een abb. afgesloten bij vodafone, met een nieuwe lg.
Het abb is inmiddels 4 dagen geleden afgelopen, en loopt nu dus stilzwijgend door.
Zij heeft een abb. van 50 min, voor 12,50 Euro.
Best veel, dus was ik zoek naar het beste sim only alternatiev.
Graag jullie advies hier in.
Zij heeft/had namelijk nog de "oude" contractregels, vwb het starttarief en het afronden.
Dat is inmiddels natuurlijk allemaal veranderd, en ik zie door de bomen het bos niet meer bij de verschillende providers en aanbiedingen.
Bij de een meer minuten voor minder geld, maar wel starttarief, bij de ander weer duurder maar geen starttarief..................ik weet het niet meer.
Met de 50 minuten die ze had, kwam ze redelijk uit.
Het beltegoed werd ook 2 maanden meegenomen, dus dat was ook mooi.
Dat komt allemaal te vervallen waarschijnlijk.
Kunnen jullie mij een advies geven, wat het beste is/goedkoopste is?
Groet
Roko
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies
Re: Advies
Ik heb toevallig van de week mijn abonnement verlengt. ik had een sim only van vodafone voor 27.50 pm, betaalde de helft hiervan voor 2 jaar voor 275 minuten/sms jes. Maar nu heb ik een sim only scherp van vodafone genomen voor 350 minuten voor 10.45 en dan nog 100 sms jes voor 2,95 per maand. dit ook voor 2 jaar. ik heb express een hogere bundel genomen, omdat er op de minuut wordt afgerond (voor zover ik weet gebeurt dit bijna overal) en omdat er geen blox meer op zou kunnen. maar in verhouding ben ik een stuk minder kwijt. Ik zou gewoon eens bij vodafone scherp kijken, tenminste als u bij vodafone wilt blijven. ik heb voor de rest niet gekeken, omdat ik voor de rest tevreden ben over vodafone.
Als ze alleen naar jou belt dan kunnen jullie ook samen een prepaidkaart kopen van aldi, dan kan je onderling voordelig bellen zonder verplichtingen. Hangt dus van het belgedrag af wat het voordeligste is.
-
Als je vrouw tevreden is met Vodafone dan zou ik zoals al aangegeven is goed kijken naar de acties die ze hebben.
Het loont ook de moeite om eens bij dealers rond te snuffelen om te kijken wat hun je vrouw kunnen aanbieden met een abo van Vodafone.
Prepaid is inderdaad ook een optie aangezien je vrouw weinig bel.
Suc6 met het zoeken naar de juiste keuze.
Het loont ook de moeite om eens bij dealers rond te snuffelen om te kijken wat hun je vrouw kunnen aanbieden met een abo van Vodafone.
Prepaid is inderdaad ook een optie aangezien je vrouw weinig bel.
Suc6 met het zoeken naar de juiste keuze.
-
Voor een goed onafhankelijk advies kan je het beste de abonnementen vergelijken. Hiervoor ben ik een tijdje geleden een goede en overzichtelijke website tegen gekomen http://www.belkostenwijzer.nl/abonnementen.html met een vergelijker die meerdere providers meeneemt.
Als je op vodafone.nl gaat kijken krijg je alleen advies over vodafone enz. enz.
Hopelijk vergemakkelijkt dit jou keuze.
Met vriendelijke groet,
Henk
Als je op vodafone.nl gaat kijken krijg je alleen advies over vodafone enz. enz.
Met vriendelijke groet,
Henk
-
Hey Henk,HTCHenk007 schreef:Voor een goed onafhankelijk advies kan je het beste de abonnementen vergelijken. Hiervoor ben ik een tijdje geleden een goede en overzichtelijke website tegen gekomen http://www.belkostenwijzer.nl/abonnementen.html met een vergelijker die meerdere providers meeneemt.
Met vriendelijke groet,
Henk
Dat is wel een hele handige site.. Had ik eerder tegen moeten komen