LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afsluiten telefoon door KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alda43

afsluiten telefoon door KPN

Ongelezen bericht door alda43 »

Door een fout van KPN, die ons een brief stuurde met daarin de vraag welk pakket we wilde hebben omdat wij die nu bij Planet zaten, en over moesten

Stappen naar KPN, hebben wij sinds 22 juli 2008 geen telefoonaansluiting meer.

Tot op heden hebben wij nog steeds geen telefoon, dit na twee brieven en uren van telefoon met KPN, die ons van het kastje naar de muur stuurde en vertelde

Dat de fout in het systeem zat en dat het systeem de fout had veroorzaakt, die hadden volgens hun ook ons nummer afgesloten.

Ik word er moedeloos van omdat zoals jullie onderstaand kunnen lezen ik werk via de computer en telefoon vanuit huis en zo al mijn inkomsten misloop.

C Peru

Re: afsluiten telefoon door KPN

Ongelezen bericht door C Peru »

Heb geen oplossing of tip maar ondersteun van harte je klacht.
Zonder enige aanleiding heeft KPN ergens tussen 23 maart en 7 juli 2008 (we waren in het buitenland, dus weten de exacte datum niet) onze telefoonlijn afgesloten. We hadden een internetplusbel-abonnement bij Planet en zijn dus ongevraagd overgegaan naar KPN.
Internetten lukt overigens wel. Maar bellen en gebeld worden is niet mogelijk. We wachten al ruim 2 maanden en KPN reageert nergens op: de directeur klantcontact Middeldorp niet, de klachtendienst niet, niemand.
Wie weet een afdoende oplossing om eindelijk KPN in beweging te krijgen en zijn afspraken eens na te komen ?

alda43

Ongelezen bericht door alda43 »

nee dat klopt je zal opnieuw alles aan moeten vragen want kpn doet zelf niks, wij hebben dat ook moeten doen anders waren wij ons telefoonnummer ook kwijt, we wachten inmiddels al weer 4 weken op een nieuwe aansluiting.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Als door deze wanprestatie niet binnen redelijke termijn een oplossing komt (schriftelijk insturen) kunt U Ontbinden... dus niet opzeggen...
U is dan van deze aanbieder af omdat ze niet leverden wat gevraagd werd.

Er zijn vele aanbieders die U verder kunnen helpen..
KPN dochter Telfort is een leuke optie...
maar als U een andere wilt die nog goedkoper is graag een mailtje naar envelop naast mijn naam met opgave Postcode incl letters..
Ik kan dan kijken of een nog betere met nieuw nummer mogelijk is.
Uw oude nummer zal afhankelijk van tijdsduur misschien terug te halen zijn..

Dus als dit zou lukken kreeg U naast nieuwe ook Uw oude en heeft U gratis 2e lijn!
Dirk.

Gesloten