LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ah mobiel misleid klanten met 7,5 cent per sms

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bertveendam

ah mobiel misleid klanten met 7,5 cent per sms

Ongelezen bericht door bertveendam »

ah mobiel doet mee aan de prijzenslag door hun sms tarief te verlagen naar 7,5 cent ,maar dat is wel onder de volgende voorwaarde:

als je met 30 euro je beltegoed opwaardeerd ,krijg je 10 euro extra tegoed waardoor ipv 300 ,400 sms kan versturen ,sms'n kost bij ah mobiel 10 cent !!!

wat een grap ,wat niet iedereen wil met 30 euro opwaarderen!!!

ah let op de kleintjes toch

Fleurtjuhh

Re: ah mobiel misleid klanten met 7,5 cent per sms

Ongelezen bericht door Fleurtjuhh »

Grmbl..idd...jaja, en dat lees je dan als je al zo'n mooie gele simkaart in je handjes hebt....
en t erge is nog...het is het netwerk van Telfort, blijkt nu opeens dat ik dus totaal niks nakkes nada aan bereik heb binnen met Telfort (en ik woon toch zeker niet in een uithoek dacht ik zo)...KPN doet het prima (de paarse sim van AH) dusss...mijn geld opbellen (wat dus erg moeilijk is als je geen bereik hebt) en verder kijken :(

Michieltje

Ongelezen bericht door Michieltje »

AH maakt hier idd reclame voor. Echter, in de advertentie staat HEEL duidelijk uitgelegd hoe men aan die prijs komt. Als je niet kunt lezen heb je idd een punt, anders kan dit topic best gesloten worden...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij misleidt AH de consument. Dus niet: AH misleid de consument... Tsjonge jonge, dan kun je eerst een advertentie niet lezen en dan kun je ook niet een normale Nederlandse zin plaatsen!

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Mensen die alles geloven wat er gezegd wordt zonder de voorwaarden te lezen verdienen het om genaaid te worden. "Gratis" bestaat ook niet. Zitten de klagers daar soms ook over te zeuren?

Gast

dan kun je ook niet een normale Nederlandse zin plaatsen!
Kun je dat niet?

bertveendam

Ongelezen bericht door bertveendam »

misschien kan ik inderdaad niet goed een nederlandse zin plaatsen ,ik kan wel me naam in iedergeval plaatsen ,iets wat jij op je kliniek uit zelfbescherming niet geleerd heb

Gast

Loop niet zo te miepen man! Gewoon de advertentie lezen, dan had je het topic niet eens hoeven te openen. ..

Gesloten