LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al anderhalf jaar facturatieproblemen met Telfort.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mahendra
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2011 12:30

Al anderhalf jaar facturatieproblemen met Telfort.

Ongelezen bericht door Mahendra »

Mijn probleem is dat ik anderhalf jaar geleden een Telfort Unlimited abonnement had afgesloten voor 2 jaar. Een dag later heb ik gewijzigd naar 1 jaar wat verder geen probleem leek te zijn.
Telfort had dit hier een grote fout gemaakt door mijn Unlimited abonnement te wijzigen naar een Sim-Only 100 minuten wat niet door mij was aangevraagd en daarnaast werd er totaal niks over teruggekoppeld. Onwetend ben ik daarna gaan bellen in de veronderstelling een Unlimited abonnement te hebben wat resulteerde in een rekening van honderden euro's.
Na keer op keer contact te hebben gehad en de belofte dat ze het gaan oplossen en de mededeling dat het opgelost is ben ik hier geen steek mee verder gekomen. Maandenlang heb ik hun geloofd op hun woord en maandenlang werden er honderden euro's van mij rekening afgeschreven. Brieven, telefoontjes en zelf laten bellen via de Telfort winkel heeft niks uitgehaald. Er werden alleen maar beloftes gedaan die niet nagekomen werden en waardoor ik zelfs door hun fout afgesloten werd. Soms werd er zelfs niet eens gereageerd op mijn klachten. En het ergste is dat ik hun moet wijzen op hun fouten. En dat kost mij ook nog eens geld. Als ik niks zou doen dan hadden ze mij in totaal duizenden euro's afhandig gemaakt.
Pas na maanden hebben ze mijn abonnement weer kunnen herstellen naar een Unlimited maar de facturering bleef voor een Sim-Only 100 minuten. Dus daar ben ik ook nog een maandenlang mee bezig geweest om dat te herstellen. Uiteindelijk is de facturering opgelost en betaal ik netjes mijn rekeningen. Helaas staan er nog rekeningen open met verkeerde bedragen die ik volgens Telfort nog moet betalen. En dat terwijl er in de specificaties duidelijk staat dat ik uitsluitend gebeld heb naar Telfort nummers maar waar ik wel voor moet betalen ook al heb ik een Unlimited abonnement. Nu na meer dan anderhalf jaar ben ik nog steeds bezig met Telfort wijzen op wat ze fout doen en welke rotzooi ze maken. Ik ben het helemaal zat om daar elke keer achteraan te zitten. Dit kost mij tijd, geld, stress en frustraties.

corvwes
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 aug 2011 18:13

Re: Al anderhalf jaar facturatieproblemen met Telfort.

Ongelezen bericht door corvwes »

Ik ben bijna van ze af (zie mijn topic). Ik hoop dat het voor jou nu ook niet lang meer duurt. Jouw situatie is helemaal schrijnend; jij wordt al anderhalf jaar met hun gepruts geconfronteerd. Het is mij duidelijk geworden dat er structureel iets mis is met de administratie en de foutafhandeling bij Telfort. Het is van belang dat iedereen met soortgelijke ervaringen hier melding van maakt.
Veel succes met jouw situatie, Mahendra.

groet,
Kees

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Al anderhalf jaar facturatieproblemen met Telfort.

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Als u gewoon een getekend contract had met telfort unlimited dan moet telfort zich hieraan houden. Stuur een schriftelijke klacht naar telfort, dan komt uw klacht op een speciale afdeling die dit voor u zal oplossen. Als u belt komt u vaak niet verder als de eerste lijn.

Gesloten