LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al jaren tevreden over UPC diensten!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door agro »

Al met al een tevreden klant dus.
Maar dan wel een tevreden klant van KPN :roll:

Har

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Har »

Maar dan wel een tevreden klant van UPC, een schitternd bedrijf.

KPN is toch verleden tijd ??

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door agro »

En dit is echt niet het enige wat ik met upc heb meegemaakt.Ik zit nu weer zeer tevreden bij kpn.
Hoe bedoel je tevreden over upc?

Lezen is ook niet je sterkste kant geloof ik

Har

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Har »

Nee, een trauma overhouden van de KPN ook niet. :D

UPC is het digitaal bedrijf bij uitstek, de rekeningen kloppen, vriendelijk personeel en uitstekende service verlening. :D

IkBenJan

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Vertel eens, Har en VoIP, waarom denken jullie dat UPC nu minder klanten heeft dan voorheen bij de opgekochte kabelbedrijven afzonderlijk al zaten? Het is te hopen dat jullie net zo tevreden blijven over UPC, als UPC over jullie. Want iemand moet de afnemende opbrengsten op de investeringen compenseren, en met afnemende klantenaantallen kan dat alleen door hogere opbrengsten per klant. En voor ex-klanten maakt het weinig tot helemaal niks uit of jullie het onderling een beetje goed met elkaar kunnen vinden of niet. Dus veel plezier met je provider zou ik jullie willen toewensen. Proficiat.

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door VoIP »

Eind juni 2005 telde UPC in Nederland 438.800 breedbandklanten. Eind maart 2005 rapporteerde UPC 421.000 internetabonnees. Dat is een groei van 4,2 procent. In het eerste kwartaal was de groei nog 6 procent, maar alle breedbandaanbieders zagen de toename slinken.

Opvallend is de daling in digitale tv-abonnees: van 55.000 eind eerste kwartaal 2005 naar 54.500 eind tweede kwartaal. Daar stond een hoge groei in telefonie tegenover: van 212.000 naar 248.000, een toename met 17 procent.

De kwartaalomzet van UPC Broadband in Nederland groeide flink, met ruim 8 procent (gerekend in gelijkblijvende valuta), tot een kleine 196 miljoen dollar. Over het afgelopen halfjaar was de groei 9,6 procent, tot 400 miljoen dollar omzet.
bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=118 ... /sc=37f004

Binnenkort worden alle analoge klanten omgezet naar een digitaal signaal en dat inclusief gratis decoder.
Dus mijn digitale tv abonnement komt te vervallen. Dat scheelt toch al vlug zo'n 15 euro per maand. Dus hogere opbrengsten per klant? In ieder geval niet van deze klant die de toekomst van UPC uiterst zonnig inziet.

Ik krijg steeds meer en meer voor minder geld. :P

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door hoffie »

hoera straks heb je nog maar 1 aansluiting per adres

wat een genot vlop, tja jij zal er blij mee zijn, maar je salaris gaat daarmee niet omhoog hoor, weer een hoop opzeggingen

Har

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Har »

Koffie:[/b

Jouw achtervolging begint groteske vormen aan te nemen, zullen we zakelijk over UPC gaan oordelennzonder elkaar af te katten

I hope so ??? :)

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door VoIP »

Je bedoelt een hoop opzeggingen van satelliet pakketten hoffie?

UPC is indirect ook heel begaan met het milieu. Die mediaboxen gaan ervoor zorgen dat er in UPC gebieden een stuk minder straatbeeldvervuiling in de vorm van schotels zal zijn.

Toch een nobel streven van UPC. Warme douche misschien? :idea:

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door hoffie »

het millieu gaat er pas op vooruit als die storingsauto'tjes van UPC eens wat minder gaan rijden......
en dan komen ze ook nog eens na een weekje of 3 pas aanzetten :cry:
Laatst gewijzigd door hoffie op 18 sep 2005 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Bink007 »

:lol:

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door hoffie »

Neal


Geplaatst op 30 Jun 2005 19:41 door Neal


--------------------------------------------------------------------------------

Puma:

Na het lezen van jou bericht werd ik ook wel nieuwschierig wat er verder uit was gekomen... ik heb dit een uurtje geleden gevraagd en dit was de conclusie:


De rechtbank is 3 dagen in gebruik genomen door UPC om wanbetalers voor het gerecht te slepen. Er zijn hierbij een groot aantal wanbetalers uit zuid nederland bij betrokken. De wanbetalers (dus mensen die NEE hebben gezegd tegen een schikking) zijn hierbij gewoon geinformeerd wat ze nog moeten betalen... en wat de rede is waarom ze niet betaald hebben. Als hierbij GEEN geldige rede voor hadden werd er alsnog een betalingsregeling getroffen met de advocaat(en) van UPC. Als ze dit weigerden werd er een andere oplossing gevonden om de betaling toch in orde te maken. ELKE wanbetaler die daar is geweest is het probleem omgelost (dus dat UPC toch het geld krijgt).

Verdere informatie volgt

m.vr.gr.


Neal
Neal, waarom volgt die informatie niet???? Misschien omdat UPC vrijwel alle rechtzaken verloren heeft, omdat ze allemaal zijn veroorzaakt door hun eigen administratieve chaos?????????????????

antiupc
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2005 11:37

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door antiupc »

:!: Als ik zo die forums bekijk, die over UPC gaan, blijkt al snel dat Har en VoIP een betaalde baan hebben bij dit bedrijf :!:

gerrit37
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:14

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door gerrit37 »

ben zeeeer tevreden over upc, het totale pakket is super en prima helpdesk

Har

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Har »

Als ik zo die forums bekijk, die over UPC gaan, blijkt al snel dat Har en VoIP een betaalde baan hebben bij dit bedrijf

Ik zou het misschien wel willen, hun mooi futeristiche kantoor ligt zo,n 12 km1 van het mooie Asten af en zo,n 4 km1 van de geweldige golfbaan De Gulbergen op het landgoed DE Gulbergen, tegenover het dierenrijk Europa.,allemaal eigendom van Essent :idea: :idea: .

Na een paar uur werken bij UPC op hun kosten naar boven vermelde attracties gaan op kosten van Hoffie, Agpo , Hashroker,antiupc , lijkt me geweldig, hoewel ik wel dan stand by moet zijn op nummer :
:D
0900-1580
:D :arrow: :D

gerrit37
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:14

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door gerrit37 »

ik ben geen medewerker maar wel tevreden, dat kan toch ook?

antiupc
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2005 11:37

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door antiupc »

hoewel ik wel dan standby moet zijn op nummer: 0900-1580
Heb je dat nummer veel nodig gehad omdat je dat waarschijnlijk uit je hoofd weet.... :lol:
En HAR heb jij zoveel eurootjes dat je op de golfbaan mag komen? :wink:
Maar alle gekheid op 'n stokje, ik ben blij voor de mensen die geen problemen hebben of hebben gehad met UPC, want dat is heel naar....daar heb ik nu, na jaren nog vervelendigheid van......en ik ben heus geen zeur, maar hou wel van gerechtigheid!
Niemand betaald voor een dienst die je niet gehad hebt, jij ook niet HAR.

groetjes.

Har

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Har »

Ik ben bijzonder tevreden over UPC, ondanks de kleine storingen af en toe, de kosten voor TV Telefoon en Internet zijn concurrend met vergelwaardige aanbieders.

Mobiel ga ik ook naar UPC Mobiel, actie aanbieding momenteel.

Enjoy your weekend with UPC :D :idea:

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door VoIP »

Dank je Har, dat zal ik zeker doen. :D

Gesloten