LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Als je je abonnement opzegt bij hi....

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dynamics

Als je je abonnement opzegt bij hi....

Ongelezen bericht door Dynamics »

Ik heb mijn abonnement opgezegd bij hi. Toen ik de afrekening kreeg had ik sterk het gevoel dat er iets niet klopte. Bij navraag blijkt dat wanneer je je abonnement wilt beeindigen, je geen recht meer hebt op je belbundel. De minuten die je belt worden overigens wel in rekening gebracht waardoor de kosten aanzienlijk hoger zijn dan binnen de bundel.

Dit blijkt dus ook in de algemene voorwaarden van Hi te staan. Hoe komt het toch dat ik mij opgelicht voel? Het is op zn minst merkwaardig dat op moment dat je je abonnement je ineens anders behandeld word. Ik voel me eigenlijk gewoon gestraft voor het feit dat ik opgezegd heb.

wini25

Re: Als je je abonnement opzegt bij hi....

Ongelezen bericht door wini25 »

Een dergelijke afrekening hebben wij ook gehad, maar binnen een aantal weken kregen wij automatisch een creditfactuur. Ze factureren jou dus nog voor een volledige maand en enkele weken later volgt de creditfactuur. Uiteindelijk moet het dus wel gaan kloppen, maar het kan nooit kwaad om er even een belletje aan te wagen morgen! Dan heb jij wellicht ook de bevestiging.

Gesloten