Ik las dat er veel klachten op staan van T-mobile.
Ik heb zelf ook een klacht, in juli had ik mijn abonnement opgezegd. Ik zit al jaren bij hun maar was het beu naar een aantal dingen die telkens niet goed gingen. Ik werd op een dag gebeld door t-mobile waarom ik mijn contract op wilde zeggen, hij had een leuke aanbieding dus toch maar weer overstag gegaan.
Mijn nieuwe abo zou vandaag ingaan, maar nee dat moest dan gister want dat lukt niet in het systeem. Ik kreeg voor gister een klein tegoed voor die dag zodat het contract vandaag officieel in kon gaan. Ik had nog 20 euro in de oude bundel zitten dus dan kan dat toch daar van af? Nee kan niet, dus voor één dag alweer extra kosten want ja dat tegoed wat ze je geven is blijkbaar niet toereikend. Nu luister ik vanmorgen even naar de status van mijn bundel. Die is inderdaad ingegaan, maar heb sinds vannacht 12 uur en vanmorgen 8 uur alweer 2 euro buiten m,n bundel! Vanmorgen gebeld want ik wil wel eens weten hoe je buiten je bundel kan bellen als je niet belt?! Tja dat is ook een raadsel want hier kunnen ze me niet bij helpen, ik moet maar wachten tot 5 dec dan is mijn factuur te zien.... Fijn die klantenservice.
Dat begint alweer geweldig.
Spijt, spijt, spijt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alweer T-mobile
Re: Alweer T-mobile
Je bedoeld dat als je online bij mytmobile inlogt, dat je tegoed niet klopt?
Dit klopt ook en dat is hier al vaker besproken. De eerste maand na ingang van het nieuwe abonnement, klopt op mytmobile je nog beschikbare minuten niet.
Dit trekt, zoals er ook aan je verteld is, na de eerste factuur vanzelf weer bij en vanaf dan zal het wel kloppen.
In feite niks om je druk te maken dus.
Dit klopt ook en dat is hier al vaker besproken. De eerste maand na ingang van het nieuwe abonnement, klopt op mytmobile je nog beschikbare minuten niet.
Dit trekt, zoals er ook aan je verteld is, na de eerste factuur vanzelf weer bij en vanaf dan zal het wel kloppen.
In feite niks om je druk te maken dus.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Alweer T-mobile
@Merel30,
Het klopt wat Daan_1978 aangeeft dat de belstatus bij een wijzing in de maandperiode de belstatus van slag kan zijn.
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat ik je gerichter en inhoudelijk antwoord kan geven?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare
Het klopt wat Daan_1978 aangeeft dat de belstatus bij een wijzing in de maandperiode de belstatus van slag kan zijn.
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected] zodat ik je gerichter en inhoudelijk antwoord kan geven?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare
Re: Alweer T-mobile
Daan, bedankt voor je reactie.
Het webcare team pakt het nu op om te kijken of hun iets terug kunnen vinden.
Het webcare team pakt het nu op om te kijken of hun iets terug kunnen vinden.
Re: Alweer T-mobile
Het webcare team vroeg mij om een mail te sturen naar het mailadres dat in hun reactie staat, vorige week gedaan. Kreeg geen reactie, dan nog maar eens gestuurd krijg ik een mail terug "u kunt geen vragen rechtstreeks stellen maar doe dit via het webformulier.
Pff wat een organisatie!
Pff wat een organisatie!
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Alweer T-mobile
@Merel30
De mailbox wordt door meerdere collega's beheerd en helaas was er miscommunicatie waardoor je deze e-mail onterecht hebt ontvangen. Mijn excuses! Je hebt ondertussen een reactie op je e-mail gehad van mijn collega Cindy.
Richard
T-Mobile Webcare
De mailbox wordt door meerdere collega's beheerd en helaas was er miscommunicatie waardoor je deze e-mail onterecht hebt ontvangen. Mijn excuses! Je hebt ondertussen een reactie op je e-mail gehad van mijn collega Cindy.
Richard
T-Mobile Webcare