LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

Heb op 26-09 een aanvraag ingediend bij gsmweb.nl. op 27-09 een bevestiging ontvangen en dat dit 1-3 werkdagen zou duren, echter nadat ik geinformeerd had over levertijd toestel en daar niks over konden vertellen heb ik de aanvraag geannuleerd op 2-10,daarna van gsmweb een mail dat het niet geannuleerd kon worden omdat je een dienst kocht en deze al geactiveerd was.
Echter heb ik nooit geen bevestiging van aceptatie van de dienst gekregen voor de datum van annulering, pas op 8-10 heb ik een bevestiging gekregen dat de aanvraag al op 28-09 was geacepteerd, probleem is alleen dat er pas iets tot stand was gekomen nadat ik van hun een bevestigingsmail zou ontvangen.
Ook staat er in de algemene voorwaarden van gsmweb dat er pas iets tot stand is gekomen als aan 3 opeenvolgende voorwaarden is voldaan, echter hebben er maar 2 plaats gevonden en heb ik nooit voor de annulering bericht gekregen van enige acceptatie van abonnement. Ook op de cunsuwijzer wordt gesproken als je een dienst neemt die meteen ingaat niet ontbonden kan worden, echter is daar geen sprake van,onder punt 5.1 wordt gesproken dat de aanbieding een uitnodiging is tot het plaatsen van een order en niet bindend is.

Probleem is dat gsmweb niet mee wil werken tot annuleren bestelling, en tele 2 die me verteld niks voor me te kunnen doen en me terug verwijst naar gsmweb zodat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt, echter had ik tele 2 op 10-10 gesproken dat ze de order zouden annuleren voor mij en dit meteen gingen doen en er ook notities van maakten, echter toen ik vandaag 15-10 opnieuw contact zocht met tele 2 bleek dat er niks in gang was gezet, ook geen notities waren gemaakt en niks uitgevoerd was en nu ook daar geen rechten aan kan ontlenen.

Het enige wat ik wel heb is allecorrespondentie tussen mij en gsmweb waarin staat dat ik op tijd geanuleerd heb, alsmede hun voorwaardes als ook de voorwaarden die op cunsuwijzer vermeld staan.

Moet ik nu wachten tot ik een uitnodiging krijg om me voor de kantonrechter te verantwoorden, immers zal er binnen korte tijd een afschrijving plaatsvinden van tele2 die gestorneerd zal worden.

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door alfatrion »

maboto schreef:Echter heb ik nooit geen bevestiging van aceptatie van de dienst gekregen voor de datum van annulering, pas op 8-10 heb ik een bevestiging gekregen dat de aanvraag al op 28-09 was geacepteerd, probleem is alleen dat er pas iets tot stand was gekomen nadat ik van hun een bevestigingsmail zou ontvangen.
Iets?
maboto schreef:Ook staat er in de algemene voorwaarden van gsmweb dat er pas iets tot stand is gekomen als aan 3 opeenvolgende voorwaarden is voldaan, echter hebben er maar 2 plaats gevonden en heb ik nooit voor de annulering bericht gekregen van enige acceptatie van abonnement.
En wat houden die drie en twee bedingen in?
maboto schreef:echter is daar geen sprake van,onder punt 5.1 wordt gesproken dat de aanbieding een uitnodiging is tot het plaatsen van een order en niet bindend is.
Wat staat er precies?

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

ID: 2081696 Amsterdam 8 oktober 2012,

Geachte heer van der Heijden,

Uw aangevraagde abonnement is 28-9-2012 door Tele2 geaktiveerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:

5.1 5.1 Ingeval van abonnementen voor mobiele telefonie, al
dan niet in combinatie met een telefoontoestel, en ingeval
van andersoortige abonnementen voor telecommunicatie-
of internetdiensten, bindt de aanbieding GSMWEB en de
Opdrachtgever niet en geldt slechts als uitnodiging tot het
plaatsen van een Order door Opdrachtgever.
5.2 In het in het vorige lid bedoelde geval komt een
Overeenkomst tot stand door de volgende
achtereenvolgende handelingen: a. invulling en verzending
door Opdrachtgever van het aanvraagformulier op de
website van GSMWEB, b. ondertekening en retournering
door Opdrachtgever van het door GSMWEB per post
toegestuurde of door Opdrachtgever gedownloade
abonnementscontract tussen Opdrachtgever en de
betreffende telecomaanbieder en c. goedkeuring of
acceptatie van de Overeenkomst door de betreffende
telecomaanbieder.

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

die goedkeuring en acceptatie heb ik pas op 8-10 ontvangen, en ik heb op 2-10 de bestelling geannuleerd dus binnen de 7 dagen bedenktijd

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

dit is wat cunsuwijzer zegt:
U geeft telefonisch opdracht voor een verbouwing

De bedenktijd

Uw bedenktijd begint één dag nadat u het product hebt gekregen. Koopt u geen product maar een dienst? Dan gaat de bedenktijd in op het moment dat u de dienst bestelt.

Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?

U krijgt geen bedenktijd als u een van de volgende producten op afstand koopt:
Reizen die u op internet boekt
Tijdsgebonden producten, zoals tijdschriften
Producten die u speciaal laat maken, bijvoorbeeld een maatpak
Producten die snel kunnen bederven, zoals eten of bloemen
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.

Van een dienst die direct ingaat is geen sprake, zie vorig antwoord punt 5.1 en 5.2 C.

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

Heb bij de jurofoon een screening laten doen, en deze zeggen dat ik in mijn gelijk sta door het onder 5.2 c genoemde voorwaarden.

Gelijk hebben is 1 ding, gelijk krijgen is iets wat ik zoals de titel omschrijft niet vanzelfsprekend, zit nu wel tussen 2 vuren aangezien zowel gsmweb als tele 2 niets voor mijn kunnen /willen doen.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door grun »

Ok, je bestelt een toestel met abonnement en je wilt annuleren omdat de levertijd van het toestel onduidelijk is c.q. op zich laat wachten? Het toestel heb je (nog) niet, maar de simkaart die bij het abonnement hoort, heb je die al wel ontvangen? En werkt die simkaart ook, in een ander toestel dan natuurlijk.

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

Nee heb geen simkaart en geen telefoon ontvangen

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

Sterker nog het abbo ging al in per 89-09 maar heb geen simkaart, ook is deze nog niet geactiveerd volgens tele2, echter wel volgens gsmweb.nl

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door alfatrion »

maboto schreef:die goedkeuring en acceptatie heb ik pas op 8-10 ontvangen, en ik heb op 2-10 de bestelling geannuleerd dus binnen de 7 dagen bedenktijd
Het is mij niet helemaal duidelijk of GSMWeb de algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaart. Ik zie dit op de website niet gebeuren. Als dit niet gebeurt is dan kunnen ze altijd stellen dat er op deze overeenkomst (afgezien van wat kleine lettertjes onder op de pagina) geen algemene voorwaarden van toepassing zijn, altans niet hun algemene voorwaarden. Dan geldt dat een overeenkomst tot stand komt op het moment dat je het aanbod aanvaard. Dan begint de bedenktermijn te lopen vanaf 26 september.

Je hebt dan een bedenktermijn van drie maanden tot op het moment waarop je wat informatie toegestuurd krijgt. Voor deze bedenktermijn maakt het niet uit of de dienst al is begonnen. Vanaf het moment dat je informatie krijgt toegezonden over de identiteit van de verkoper, de belangrijkste kenmerken het product of dienst wijze van betaling en de bedenktermijn wordt de termijn van drie maanden vervangen door 7 werkdagen (9 tot 11 dagen). Deze termijn kun je wel verspelen door in te stemmen met het laten beginnen van de dienst.

De overeenkomst is dan gesloten op 26 september, ontbonden op 2 oktober en de dienst is, naar ik aanneem, niet met jouw instemming gestart.

Als de algemene voorwaarden wel van toepassing zijn dan geldt dat de overeenkomst pas tot stand is gekomen op 8 oktober. De vraag is dan of je een overeenkomst kunt ontbinden die nog niet bestaat. De redelijkheid en billijkheid brengen m.i. met zich mee dat dit geen probleem zou moeten zijn. Omdat het hier gaat om een onredelijk bezwarend beding kun je het beding ook vernietigen, zodat het bovenstaande opgaat. Als het tot een rechtzaak komt, dan zou ik dit voorwaardelijk (subsidiair) doen.
maboto schreef:Gelijk hebben is 1 ding, gelijk krijgen is iets wat ik zoals de titel omschrijft niet vanzelfsprekend, zit nu wel tussen 2 vuren aangezien zowel gsmweb als tele 2 niets voor mijn kunnen /willen doen.
Er komt vanzelf een moment dat een van de partijen iets van je wilt. Als jij dat niet vrijwillig doet zullen zij naar de rechter moeten. Jij kunt je verweren. Ik neem aan dat je een ontvangstbevestiging hebt gekregen voor het ontbinden of dat dit aangetekend hebt verstuurd.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Jolijn »

@Alfatrion: Ik neem aan dat je een ontvangstbevestiging hebt gekregen voor het ontbinden of dat dit aangetekend hebt verstuurd.

heb ik de aanvraag geannuleerd op 2-10,daarna van gsmweb een mail dat het niet geannuleerd kon worden omdat je een dienst kocht en deze al geactiveerd was.

Hoewel de annulering niet geaccepteerd wordt, is het wel een teken van ontvangst.

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

@alfatrion,

Als ik je dus goed begrijp hoef ik me niet echt zorgen te maken.
U zegt:Dan geldt dat een overeenkomst tot stand komt op het moment dat je het aanbod aanvaard. Dan begint de bedenktermijn te lopen vanaf 26 september.

Ik heb op 2-10 per mail opgezegd omdat volgens de juristen van jurofoon dit als geldig wettelijk correspondentie gezien mag worden.

Wat bedoel je met : Als het tot een rechtzaak komt, dan zou ik dit voorwaardelijk (subsidiair) doen.

Ik heb een bevestiging per mail gekregen als reactie van de door mij per mail ingediende annulering aanvraag abonnement, en heb uiteraard alle stukken bewaard die door mij en gsmweb zijn gemaakt.

Vandaag had ik dus zowel gsmweb als tele2 telefonische tewoord gestaan, gsmweb zei het wel te kunnen annuleren maar dit Niet te willen doen, Tele2 zegt vervolgens dat ik bij Gsmweb moet zijn, dus wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd, intussen heb ik een klacht bij tele2 ingediend en het probleem voorgelegd en wacht nu hun reactie nogmaals af.

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

Op het aanvraag formulier staat in kleine lettertjes:

Op deze aanvraag en de tot stand te brengen overeenkomst(en) zijn de 'Algemene Voorwaarden Tele2 Mobiel' van Tele2 Nederland B.V. en GSMWEB.NL Nederland B.V. van toepassing. Door ondertekening
van dit formulier verklaart de contractant de betreffende voorwaarden te hebben ontvangen en hiermee in te stemmen. Deelname is onder voorbehoud van acceptatie door Tele2. Tele2 kent maximaal 3
simkaarten per adres toe. Alleen volledig ingevulde aanvraagformulieren worden in behandeling genomen. Uw gegevens worden opgenomen in een bestand waarop de Wet Bescherming Persoonsgegevens van
toepassing is. Aan deze uiting kunt u geen verdere rechten ontlenen. Tele2 maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile.

Ik heb pas op 8-10-2012 een bevestiging gekregen dat de aanvraag geaccepteerd was, toch zegt Gsmweb dat dit onvoldoende reden is om te annuleren omdat zij zeggen dat de dienst meteen ingaat, echter kan ik dat nergens terug vinden, zowel niet in hun algemene voorwaarden als ook niet op het aanvraagformulier.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Dit staat in de AV van GSMweb :
gsmweb schreef:6.1 Voor zover niet anders aangegeven heeft
Opdrachtgever die met GSMWEB een koop op afstand
heeft gesloten in de zin van artikel 7:46a sub b BW, het
recht de overeenkomst te ontbinden binnen zeven
werkdagen na ontvangst. Dit ontbindingsrecht bestaat niet
indien Opdrachtgever er mee heeft ingestemd dat
GSMWEB een aanvang heeft gemaakt met het uitvoeren
van de Overeenkomst. Bij afsluiting van een abonnement
voor mobiele telefonie geldt geen bedenktijd en bestaat
geen ontbindingsrecht ingevolge de Wet Koop op Afstand.
Dit vindt de kantonrechter ervan :
ljn BO9358 schreef:Daarmee komt het subsidiaire verweer aan de orde. De kantonrechter stelt voorts vast dat het hier gaat om een overeenkomst op afstand tot het verrichten van televisie-, internet-, en telefoniediensten, zoals bedoeld in artikel 7:46a bij c. BW. Volgens het bepaalde in artikel 7:46i lid 6 jo. 7:46d BW begint de termijn van zeven werkdagen waarbinnen de consument de overeenkomst kan opzeggen te lopen vanaf het sluiten van de overeenkomst. De bedoeling achter de bedenktijd is de consument in staat te stellen te beoordelen of een dienst of product wel aan zijn verwachtingen beantwoordt en zo niet, een overeenkomst binnen een redelijke termijn te ontbinden. In dit geval kon [A.] pas gebruik maken van de overeengekomen diensten na ontvangst en aansluiting van de daarvoor benodigde apparatuur (modem en decoder) en aansluiting op het netwerk van Tele2. Dit zou plaatsvinden op 12 augustus 2008, na afloop van de hiervoor genoemde bedenktijd. Pas op dat moment had [A.] kunnen beoordelen of zij gebruik wilde maken van deze diensten. Gelet op hetgeen hiervoor is overwogen, is de kantonrechter van oordeel dat de bedenktijd pas dient in te gaan nadat Tele2 [A.] de benodigde apparatuur had geleverd en toegang had verleend op haar netwerk. Door of namens [A.] is Tele2 op 1 augustus 2008 telefonisch al duidelijk gemaakt dat zij van de overeenkomst afwilde. Vervolgens is op 7 augustus 2008 de monteur afgebeld en is de overeenkomst telefonisch opgezegd, derhalve nog voordat de levering van de apparatuur en diensten plaats kon vinden. Het (subsidiaire) verweer van [A.] dat de overeenkomst tijdig is opgezegd slaagt daarom. Dit heeft tot gevolg dat de overeenkomst op 7 augustus 2008 is ontbonden en dat Tele2 [A.] niets aan Tele2 is verschuldigd. De vordering van Tele2 met inbegrip van de rente en kosten zal daarom worden afgewezen en zij zal als de in het ongelijk gestelde partij in de proceskosten worden veroordeeld.
Het lijkt me dat TS weinig te vrezen heeft, ook al zou voor een directe activatie zijn gekozen

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door alfatrion »

maboto schreef:Ik heb op 2-10 per mail opgezegd omdat volgens de juristen van jurofoon dit als geldig wettelijk correspondentie gezien mag worden.
Daar is niets mee mis, omdat mail schriftelijk is. Maar wanneer de tegenpartij betwist dat je deze mail is aangekomen, dan moet je kunnen bewijzen dat deze is aangekomen. Dat is hier geen probleem.
maboto schreef:Wat bedoel je met : Als het tot een rechtzaak komt, dan zou ik dit voorwaardelijk (subsidiair) doen.
Dat je op meerdere schaakborden kunt schaken. Indien wenselijk stel je dat de overeenkomst op 8 oktober tot stand is gekomen en is ontbonden. En als de rechter daar niet vanuit gaat stel je dat de overeenkomst tot stand is gekomen op 26 september.

Verder als jij niet betaald komt dit vanzelf een keer voor bij de rechter. Ik zou wel naar beide partijen dan duidelijk maken dat jij meent dat geen verplichtingen te hebben.
maboto schreef:Op deze aanvraag en de tot stand te brengen overeenkomst(en) zijn de 'Algemene Voorwaarden Tele2 Mobiel' van Tele2 Nederland B.V. en GSMWEB.NL Nederland B.V. van toepassing. Door ondertekening van dit formulier verklaart de contractant de betreffende voorwaarden te hebben ontvangen en hiermee in te stemmen. Deelname is onder voorbehoud van acceptatie door Tele2.
Dat levert dwingend bewijs waarmee de verkoper aan zijn bewijslast kan voldoen dat de algemene voorwaarden zijn overhandigd. Als je dergelijke teksten tegenkomt in een contract, terwijl je geen algemene voorwaarden hebt ontvangen dan doe je er verstandig aan om dit op het contract te zetten of anders met spoed in de pen te klimmen dat jij geen algemene voorwaarden hebt ontvangen.
LJN: BO9358 schreef:Volgens het bepaalde in artikel 7:46i lid 6 jo. 7:46d BW begint de termijn van zeven werkdagen waarbinnen de consument de overeenkomst kan opzeggen te lopen vanaf het sluiten van de overeenkomst.
Dit is alleen waar voor zover er op dat moment aan de eisen uit art. 7:46c lid 2 BW voldaan is. Informatie over de bedenktermijn moet op duidelijke en begrijpelijke wijze schriftelijk verstrekt worden. Het is onvoldoende om deze informatie te verstoppen in algemene voorwaarden die niemand leest. Dan is de termijn dus drie maanden.
LJN: BO9358 schreef:De bedoeling achter de bedenktijd is de consument in staat te stellen te beoordelen of een dienst of product wel aan zijn verwachtingen beantwoordt en zo niet, een overeenkomst binnen een redelijke termijn te ontbinden. (...) Gelet op hetgeen hiervoor is overwogen, is de kantonrechter van oordeel dat de bedenktijd pas dient in te gaan nadat Tele2 [A.] de benodigde apparatuur had geleverd en toegang had verleend op haar netwerk.
Het ligt niet in de lijn der verwachting dat andere rechters dit oordeel zullen volgen, omdat in art. 7:46i lid 5 sub a BW expliciet is opgenomen dat de bedenktermijn van zeven werkdagen niet van toepassing is, wanneer de dienst met instemming van de wederpartij is begonnen.

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

@ alfatrion:
U zegt: Het ligt niet in de lijn der verwachting dat andere rechters dit oordeel zullen volgen, omdat in art. 7:46i lid 5 sub a BW expliciet is opgenomen dat de bedenktermijn van zeven werkdagen niet van toepassing is, wanneer de dienst met instemming van de wederpartij is begonnen

Ik wist toch helemaal niet dat de dienst was begonnen toe ik de bestelling annuleerde, want ik had in mijn 2e mail van gsmweb dit staan in mijn mail van 27-09: Bewaar deze mail goed! Indien u geen mail ontvangt dan is uw aanvraag nog niet geaktiveerd op het netwerk en is uw pakket nog niet onderweg.

Vervolgens heb ik op 02-10 de order geannuleerd en heb ik pas op 08-10 een bevestiging van activatie gekregen.

Het is voor mij als leek bijna niet te begrijpen al deze regeltjes en verwijzingen naar.... en naar .....

Volgens consuwijzer hadden ze duidelijker de voorwaarden op mijn aanvraag moeten formuleren, hier staat echter niets van beschreven.

Vraag die ik nu heb is dan : welke stappen in welke volgorde als straks dit vorm gaat krijgen en een van de tegenpartijen zich beginnen te melden omdat ik straks bij de 1e rekening dit laat storneren?

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door alfatrion »

maboto schreef:Vraag die ik nu heb is dan : welke stappen in welke volgorde als straks dit vorm gaat krijgen en een van de tegenpartijen zich beginnen te melden omdat ik straks bij de 1e rekening dit laat storneren?
Je hebt aan beide partijen duidelijk laten weten dat je de overeenkomst hebt ontbonden. Op dit moment rest afwachten. De tegenpartij zal op een gegeven moment waarschijnlijk een incassobureau inschakelen en daarna de rechter. Richting het incassobureau kun je aangegeven dat je de overeenkomst hebt ontbonden en verder geen contact hierover met ze wens tot het moment van dagvaarding. Daarna krijg je een dagvaarding waarop je (schriftelijk) moet reageren. (Zo'n stuk heet een conclusie van antwoord). Dan mag de tegenpartij reageren en dan jij weer. Vervolgens bepaald de rechter of hij nodig vind om jullie te zien en anders doet hij uitspraak.

Hoewel niet strikt noodzakelijk, lijkt het mij wel raadzaam om enige ondersteuning te hebben van een jurist, want er zijn wel een paar puntjes waar opgelet moet worden. Ik zou wel een beetje op zijn uurloon letten, want het wordt maar tot een bepaald bedrag vergoed.

Je zou ook kunnen kijken of je het geschil kunt voorleggen aan een geschillencommissie. Het bedrijf GMSWeb zou je hierover moeten kunnen voorlichten als ze daar bij zijn aangesloten.

De genoemde wetsartikels kun je hier terug vinden:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0005290/volledig/

Op ConsuWijzer en blog.iusmentis.com is ook het een en ander geschreven. En je zou ook advies kunnen vragen op rechtenforum.nl.

maboto
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 okt 2012 13:19

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door maboto »

Ja je bent als gewone consument dus weer de klos zoals ze dat zeggen in Brabant.

Een jurist inschakelen tegen een tarief van 117,00 euro per uur, tja wat is dan wijsheid?

Telefoon aannemen, abbonement erbij nemen, telefoon verkopen en huidig abonnement opzeggen en nieuw abbo overnemen was ook een optie, maar dat is zoiets als schuld bekennen terwijl je onschuldig bent.

Je bent ondanks de zogenaamde regeltjes en wetten altijd de klos als consument, want als ik gedagvaard wordt en een jurist in de arm moet nemen, dan wegen de baten en de kosten niet tegen elkaar op als je bedenkt dat de totale schade post 600 euro bedraagt voor het 2 jarig abbonement en nu dus al 90 euro kwijt ben voor een screening door jurofoon om me enig juridische advies te geven en mijn standpunt te bepalen of ik gelijk heb, en deze voor verdere diensten 117 euro per uur rekenen, dit is dan incl btw

En dat heb ik allemaal te danken aan GSMWEB EN TELE2 DIE MIJ NU IN EEN LASTIGE SITUATIE ZETTEN, DUS PAS OP VOOR DEZE 2 AANBIEDERS EN LET GOED OP DE KLEINE LETTERTJES EN ONDUIDELIJKE VOORWAARDES

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste maboto,

Het spijt me te lezen dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over de annulering van je bestelling. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik begrijp dat je er zowel via Gsmweb als via Tele2 tot op heden helaas niet uit bent gekomen, daarom wil ik je graag hierbij helpen en bekijken wat ik voor je kan betekenen. Wil je me je postcode, huisnummer en klantnummer mailen naar [email protected], o.v.v. maboto / Trosradar? Dan neem ik dit voor je in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Annuleren binnen 7 dagen niet altijd vanzelfsprekend

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste maboto,

Bedankt voor je mail met de bijgevoegde bijlagen en de uitgebreide toelichting. Ik neem dit voor je in behandeling zodat we uit kunnen zoeken hoe het precies zit met je annulering. We gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn en mijn collega zal contact met je opnemen hierover om een oplossing met je te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten