LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Erix
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2009 18:37

Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Ongelezen bericht door Erix »

Vodafone haalt een smerige streek uit met klanten die ingaan op aanbiedingen van hun telemarketeers.

Ik ging akkoord met hun aanbod op voorwaarde dat ik zou kunnen annuleren. Dat kon, zei de betreffende dame. Ik moest dan binnen een week bellen met 0800-4564569.

U voelt hem al aankomen. Toen ik dat nummer even later belde, bleek het inderdaad een Vodafone-nummer te zijn, maar niet in gebruik!

Vele telefoontjes naar heel veel verschillende telefoonnummers later kreeg ik dan eindelijk het goede annuleringsnummer: 0800-0202033. Ik heb dit nummer meerdere keren gebeld op verschillende tijdstippen en steeds wordt na een half uur wachten de verbinding verbroken.

Conclusie: wie ingaat op een telefonisch aanbod van de telemarketeers van Vodafone kan dat aanbod niet meer annuleren! Doe het dus niet!

Ik hoop het niet, maar als er meer mensen zijn met deze ervaring lees ik dat graag!

Sprookjesboot
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 apr 2009 18:31

Re: Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Ongelezen bericht door Sprookjesboot »

Bel anders eens met 0800-0560.

Zij kunnen je vast helpen.

Erix
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2009 18:37

Re: Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Ongelezen bericht door Erix »

Dank voor je tip, maar ik heb werkelijk waar alle Vodafonenummers al gehad. Die jij noemt, maar ook 0800-0200055, 0800-0200056, 0800-0001, 0800-5500300, 1200 en 0800-0500. Ik heb minstens zoveel medewerkers aan de lijn gehad en steeds kreeg ik een doorverwijzing. Zwart-op-wit bevestigen dat mijn aankoop was geannuleerd, konden ze al helemaal niet. Het bleef beperkt tot 'we maken een aantekeningetje in het systeem' en 'we houden het in de gaten'.
Laatst gewijzigd door Erix op 04 jun 2009 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Sprookjesboot
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 apr 2009 18:31

Re: Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Ongelezen bericht door Sprookjesboot »

Kijk even in je email als je wilt :)

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Erix
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2009 18:37

Re: Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Ongelezen bericht door Erix »

Ik heb ook een brief gehad. Twee (dezelfde) zelfs. In die brief staat een telefoonnummer (0800-0202033), maar als je dat belt zit je eerst een half uur in de wacht, waarna ineens de verbinding verbroken wordt.

Dat je binnen een week kunt annuleren, is mij op het moment van verlengen al verteld toen de telemarketeer het contract voorlas (zie mijn eerste post). Echter, het annuleringsnummer dat zij toen oplas, klopt niet (0800-4564569)!

Stphnie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2009 14:49

Re: Annuleren Vodafone-aanbod onmogelijk!

Ongelezen bericht door Stphnie »

Natuurlijk valt dit nog te annuleren.
Er is nog altijd zoiets als de wet 'Koop op afstand'.
Die houdt het volgende in:

Na ontvangst van de bestelling heb je een bedenktijd van 7 werkdagen waarbinnen je de koopovereenkomst, zonder opgaaf van redenen, mag herroepen (ontbinden). Als je op de dag van ontvangst of de dag waarop je de overeenkomst sluit nog geen bevestiging hebt ontvangen met de juiste informatie dan bedraagt de ontbindingstermijn maar liefst 3 maanden.

Wat ook helpt, is je bestelde telefoon weigeren aan de deur. Alles gaat dan terug naar vodafone, en dit staat gelijk aan een annulering.

Succes ermee! Binnen een week, kun je dus ALTIJD annuleren.

Gesloten