LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anonieme telefoontjes op vaste telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ppcarmen

Anonieme telefoontjes op vaste telefoon

Ongelezen bericht door ppcarmen »

De laatste 2 weken krijg ik meerdere keren per dag op mijn vaste telefoonaansluiting telefoontjes en dan staat in het scherm: GEWEIGERD . ook een vriend van mij krijgt deze telefoontjes op zijn vaste telefoonaansluiting en bij hem staat dan in het scherm ANONIEM . Uiteraard nemen wij NIET op , maar is hier iets tegen te doen misschien ?

sylvesterb

Re: Anonieme telefoontjes op vaste telefoon

Ongelezen bericht door sylvesterb »

ppcarmen schreef:De laatste 2 weken krijg ik meerdere keren per dag op mijn vaste telefoonaansluiting telefoontjes en dan staat in het scherm: GEWEIGERD . ook een vriend van mij krijgt deze telefoontjes op zijn vaste telefoonaansluiting en bij hem staat dan in het scherm ANONIEM . Uiteraard nemen wij NIET op , maar is hier iets tegen te doen misschien ?
Ja opnemen en kijken wie er nu precies belt. Er gebeurd niets engs als je opneemt, ook krijg je hierdoor geen enorme nota's. Veel bedrijven, instellingen e.d. bellen anoniem.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De centrale van Apotheek en huisartsen praktijk zijn ook...... net als vele bedrijven en bij niet bereikbaar of weigeren kan dit problemen geven.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Je moet er toch niet aan denken dat je door een onbekende gebeld wordt!
Voor een hoge telefoonrekening hoeft u niet bang te zijn. Alleen als u zelf belt, maakt u kosten.
U kunt desgewenst opnemen zonder uw naam te noemen, en eerst vragen wie belt en waarom. Is dat niet interessant (telefonische verkoop of een andere smoes), kunt u zonder omhaal van woorden de verbinding verbreken.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

ppcarmen schreef:Uiteraard nemen wij NIET op , maar is hier iets tegen te doen misschien ?
Waarom nemen jullie niet gewoon op? Dan weet je wie of wat het is. Wij kunnen dat ook niet weten.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Iemand wil u blijkbaar zeer dringend bereiken, maar slaagt daar niet in als u het gesprek niet aanneemt.

Wat denkt u eigenlijk dat er kan gebeuren als u dat telefoongesprek wel aanneemt?

Gesloten