LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anonieme telefoontjes op vaste telefoon
Anonieme telefoontjes op vaste telefoon
De laatste 2 weken krijg ik meerdere keren per dag op mijn vaste telefoonaansluiting telefoontjes en dan staat in het scherm: GEWEIGERD . ook een vriend van mij krijgt deze telefoontjes op zijn vaste telefoonaansluiting en bij hem staat dan in het scherm ANONIEM . Uiteraard nemen wij NIET op , maar is hier iets tegen te doen misschien ?
-
Re: Anonieme telefoontjes op vaste telefoon
Ja opnemen en kijken wie er nu precies belt. Er gebeurd niets engs als je opneemt, ook krijg je hierdoor geen enorme nota's. Veel bedrijven, instellingen e.d. bellen anoniem.ppcarmen schreef:De laatste 2 weken krijg ik meerdere keren per dag op mijn vaste telefoonaansluiting telefoontjes en dan staat in het scherm: GEWEIGERD . ook een vriend van mij krijgt deze telefoontjes op zijn vaste telefoonaansluiting en bij hem staat dan in het scherm ANONIEM . Uiteraard nemen wij NIET op , maar is hier iets tegen te doen misschien ?
De centrale van Apotheek en huisartsen praktijk zijn ook...... net als vele bedrijven en bij niet bereikbaar of weigeren kan dit problemen geven.
Je moet er toch niet aan denken dat je door een onbekende gebeld wordt!
Voor een hoge telefoonrekening hoeft u niet bang te zijn. Alleen als u zelf belt, maakt u kosten.
U kunt desgewenst opnemen zonder uw naam te noemen, en eerst vragen wie belt en waarom. Is dat niet interessant (telefonische verkoop of een andere smoes), kunt u zonder omhaal van woorden de verbinding verbreken.
Voor een hoge telefoonrekening hoeft u niet bang te zijn. Alleen als u zelf belt, maakt u kosten.
U kunt desgewenst opnemen zonder uw naam te noemen, en eerst vragen wie belt en waarom. Is dat niet interessant (telefonische verkoop of een andere smoes), kunt u zonder omhaal van woorden de verbinding verbreken.
Waarom nemen jullie niet gewoon op? Dan weet je wie of wat het is. Wij kunnen dat ook niet weten.ppcarmen schreef:Uiteraard nemen wij NIET op , maar is hier iets tegen te doen misschien ?
Iemand wil u blijkbaar zeer dringend bereiken, maar slaagt daar niet in als u het gesprek niet aanneemt.
Wat denkt u eigenlijk dat er kan gebeuren als u dat telefoongesprek wel aanneemt?
Wat denkt u eigenlijk dat er kan gebeuren als u dat telefoongesprek wel aanneemt?