LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] buitenlandse nummers
-
buitenlandse nummers
Ik word zojuist gebeld door 005693601679 dit is echter een NIET bestaand landnummer. Heb niet opgenomen.
Wanneer komt er een keer de mogelijkheid om alle/bepaalde inkomende buitenlandse nummers te blokkeren.
Dit moet in ieder geval voor iedereen mogelijk zijn voor niet bestaande landnummers.
Wanneer komt er een keer de mogelijkheid om alle/bepaalde inkomende buitenlandse nummers te blokkeren.
Dit moet in ieder geval voor iedereen mogelijk zijn voor niet bestaande landnummers.
-
Re: buitenlandse nummers
Gelukkig net op tijd gezien. En geen schade. Mijn dag is weer goed.boskabouter1946 schreef:Ik word zojuist gebeld door 005693601679 dit is echter een NIET bestaand landnummer. Heb niet opgenomen.
Het landnummer van Chili: https://www.landnummers.info/Landnummer+0056.php
Telefoon opnemen, kan geen kwaad. alleen terug bellen of op verzoek handelingen uitvoeren kan (veel) geld kosten.
-
boskabouter1946 schreef:Ik word zojuist gebeld door 005693601679 dit is echter een NIET bestaand landnummer. Heb niet opgenomen.
Ik was het, je verre neef. Ik probeer het zometeen nog een keer. Neem je dan wel op?
Gisteren en vandaag toevallig ook. Wel een ander nummer. Dit kwam uit China.
Ze proberen het via mijn prepaid telefoon waarop een tegoed staat van € 7,00. Dus veel geld kan het me niet kosten.
Het enige nadeel is dat dit het nummer van onze webwinkel is. Daar wil ik niet teveel ongenode gasten op hebben.
Ik krijg ook veel spam op dit moment. Allemaal bieden ze mij seks aan. Volgens mij kennen ze me niet (...)
Die idioten blijven je lastig vallen. Gewoon niet op reageren.
Ze proberen het via mijn prepaid telefoon waarop een tegoed staat van € 7,00. Dus veel geld kan het me niet kosten.
Het enige nadeel is dat dit het nummer van onze webwinkel is. Daar wil ik niet teveel ongenode gasten op hebben.
Ik krijg ook veel spam op dit moment. Allemaal bieden ze mij seks aan. Volgens mij kennen ze me niet (...)
Die idioten blijven je lastig vallen. Gewoon niet op reageren.
Ik snap jouw probleem, veel mensen hebben dat tegenwoordig: belvrees. Een onbekend nummer nemen ze meestal niet op, wat zou die vreemde van me willen?
Ik ben nog van de generatie Ericsson T-65 met draaischijf en was blij als iemand mij belde.
Ik ben nog van de generatie Ericsson T-65 met draaischijf en was blij als iemand mij belde.
Simpele oplossing: koop een luchthoorn (zo eentje die supporters gebruiken, met een kleine spuitbus lucht eraan, kost vaak maar een paar euro).
Wordt u weer door zo'n fantasienummer gebeld (want het nummer op het display is niet het nummer van de beller, een kwaadwillende beller kan dat nl. manipuleren) dan pakt u luchthoorn en houdt deze op 1 cm van de microffon in uw telefoon. Terwijl de oplichter zijn praatje begint over Microsoft drukt u op de knop. De persoon in India die u lastig viel kan naar de KNO-arts en de eerste tijd bellen ze u niet meer.
Ik heb dit 2x gedaan en ik wordt al 6 maanden niet meer gebeld door dit soort gladjanussen .
Wordt u weer door zo'n fantasienummer gebeld (want het nummer op het display is niet het nummer van de beller, een kwaadwillende beller kan dat nl. manipuleren) dan pakt u luchthoorn en houdt deze op 1 cm van de microffon in uw telefoon. Terwijl de oplichter zijn praatje begint over Microsoft drukt u op de knop. De persoon in India die u lastig viel kan naar de KNO-arts en de eerste tijd bellen ze u niet meer.
Ik heb dit 2x gedaan en ik wordt al 6 maanden niet meer gebeld door dit soort gladjanussen .
Een antwoordapparaat is verl verstandiger.
Als ik zo'n slecht Engels sprekende persoon aan de lijn krijg, vraag ik altijd in het Engels waarom ze mijn geld willen stelen. Ze verbreken de verbinding dan gelijk.