Helaas had ik het na een maand wel gehad met mijn mobiele telefoon (slecht bereik, buiten bellen) dat ik weer ben overgestapt op mijn vaste telefoon. Nooit meer aangedacht dat ik een belbudjet had en dus een maand lang via tele2 gebeld met een budjetabonnement...tot ik gebeld wordt door KPN dat dit niet mogelijk was en als ik via tele2 wilde blijven bellen, een belbasisabonement moest nemen...oke, dan maar een belbasisabonnement (sinds 1 aug.)
Drie week geleden toevallig op internet gelezen dat je goedkoop kunt bellen via 1946...wat schets mijn verbazing, ik kan helemaal niet bellen met een andere aanbieder, er zit een blokkade op mijn telefoon.
Via internet mijn telefoonrekening op gevraagd en daaruit blijkt dat ik al 2 maanden zit te bellen met KPN met een belbasisabonnement.
Oke, kan gebeuren dacht ik...gebeld met de klantenservice (met mobiel heb een 0900/0906 blok op mijn foon), weer doorgestuurd naar storingdienst...ja hoor mevrouw, binnnen drie dagen kunt u weer bellen via een andere aanbieder...niet dus, weer bellen....ja hoor mevrouw, we hebben de blokkade nu eraf gehaald, u kunt weer..bladiebladiebla...niet dus...WEER gebeld, we zijn er mee bezig mevrouw, de fout zit bij de administratie, die bellen u volgende week woensdag.
Het is dus nu woensdag, net gebeld door zo'n miepie (sorry voor het woord, ben gewoon erg boos)...en weer hetzelfde, ja hoor mevrouw we zijn er mee bezig, en nee mevrouw, ik weet niet hoe lang het nog duurd.
Groet Jolanda