LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gevalletje KPN.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jodijo

Gevalletje KPN.

Ongelezen bericht door jodijo »

Ik heb een abonement bij KPN, maar belde altijd via tele2, toen kwam mijn broer met een geweldig idee, een goedkoop abonnement voor mobiel bellen en dan je KPN abonnement omzetten in belbudjet.
Helaas had ik het na een maand wel gehad met mijn mobiele telefoon (slecht bereik, buiten bellen) dat ik weer ben overgestapt op mijn vaste telefoon. Nooit meer aangedacht dat ik een belbudjet had en dus een maand lang via tele2 gebeld met een budjetabonnement...tot ik gebeld wordt door KPN dat dit niet mogelijk was en als ik via tele2 wilde blijven bellen, een belbasisabonement moest nemen...oke, dan maar een belbasisabonnement (sinds 1 aug.)
Drie week geleden toevallig op internet gelezen dat je goedkoop kunt bellen via 1946...wat schets mijn verbazing, ik kan helemaal niet bellen met een andere aanbieder, er zit een blokkade op mijn telefoon.
Via internet mijn telefoonrekening op gevraagd en daaruit blijkt dat ik al 2 maanden zit te bellen met KPN met een belbasisabonnement.
Oke, kan gebeuren dacht ik...gebeld met de klantenservice (met mobiel heb een 0900/0906 blok op mijn foon), weer doorgestuurd naar storingdienst...ja hoor mevrouw, binnnen drie dagen kunt u weer bellen via een andere aanbieder...niet dus, weer bellen....ja hoor mevrouw, we hebben de blokkade nu eraf gehaald, u kunt weer..bladiebladiebla...niet dus...WEER gebeld, we zijn er mee bezig mevrouw, de fout zit bij de administratie, die bellen u volgende week woensdag.
Het is dus nu woensdag, net gebeld door zo'n miepie (sorry voor het woord, ben gewoon erg boos)...en weer hetzelfde, ja hoor mevrouw we zijn er mee bezig, en nee mevrouw, ik weet niet hoe lang het nog duurd.
:evil: *&^%@#@&...ben het nu echt zat, maar wat kan ik beginnen tegen zo'n bedrijf, rekening niet betalen, dan wordt ik afgesloten...minder betalen, wordt ik ook afgesloten...boze brief schrijven, komt onderaan de stapel van alle andere boze brieven...wat overblijft is berusting en alles even van me afschrijven.

Groet Jolanda

resp00126133

Re: Gevalletje KPN.

Ongelezen bericht door resp00126133 »

Ik kan me voorstellen dat Carrier PreSelect nog niet mogelijk is, maar je kan toch 1602 draaien voor het te bellen telefoonnummer? Dan bel je toch ook via Tele 2?

En minder naar je broer luisteren hè ... :wink:

Jodijo

Ongelezen bericht door Jodijo »

Helaas...dat wou dus ook niet, maar inmiddels (vandaag) kan ik weer via een andere aanbieder bellen, kreeg wel even een dikke telefoonrekening van KPN :? ...en idd, ik luister nooit meer naar mijn broer als die met "leuke aanbiedingen" komt :lol: .

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Jolanda, dat de technische realisering van het verwijderen van die CPS blokkade wat sneller zou kunnen ben ik wel met je eens, maar dat je bij een belbudget abonnement niet via andere telecom operators kan bellen ben ik weer met de KPN eens. Zo'n budgetabonnement geeft lage aansluitingskosten voor mensen die weinig bellen, maar dat gaat natuurlijk niet op als je weinig belt omdat je juist alle telefoontjes via de concurrent doet. Het lijkt me dat de logica daarvan niet moeilijk te doorgronden is. En wat heeft het je nu helemaal gekost? Het verschil tussen de tarieven van KPN en Tele2 gedurende 2 maanden. Is dat genoeg om je zo druk over te maken? Tele2 is ook niet gratis, dus het gaat alleen om het verschil, is dat in jouw geval erg dramatisch?.

Gesloten