| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Je komt makkelijker aan Simpel dan dat je er vanaf komt
Re: Je komt makkelijker aan Simpel dan dat je er vanaf komt
@ moeder Uil: Als je printscreens maakt en/of kopietjes van de ontvangstbevestiging van betr. formulier, kun je aantonen, moeite te hebben gedaan met het bedrijf in contact te komen. Als een bedrijf daar op niet reageert, is dat hun tekortkoming.
Wat wil je daarmee zeggen?Jolijn schreef:@ moeder Uil: Als je printscreens maakt en/of kopietjes van de ontvangstbevestiging van betr. formulier, kun je aantonen, moeite te hebben gedaan met het bedrijf in contact te komen. Als een bedrijf daar op niet reageert, is dat hun tekortkoming.
Tegenwoordig gelden printscreens niet altijd als bewijs.
De aanhouder wint bij dit bedrijf. Zo "simpel" ligt het.
-
sacredfour
Heb jij aan een bedrijf duidelijk gemaakt met een brief dat de vordering onterecht is, of je vraagt ergens bewijs van en ze sturen dit niet, ga kosten in rekening brengen voor elke brief die je ze weer moet sturen om dit duidelijk te maken. Schrijf zoiets als:
Mag ik u er hierbij op wijzen dat ik in het vervolg 25 euro per brief in rekening zal brengen(administratiekosten) als u niet inhoudelijk op mijn brieven reageert en ik het verzoek moet herhalen.
En je zal zien dat brieven schrijven ineens leuk wordt!
Mag ik u er hierbij op wijzen dat ik in het vervolg 25 euro per brief in rekening zal brengen(administratiekosten) als u niet inhoudelijk op mijn brieven reageert en ik het verzoek moet herhalen.
En je zal zien dat brieven schrijven ineens leuk wordt!
Vandaag 29-11-2011 weer een nieuw schrijven van die Simpele zielen ontvangen.
Betreft een tweede betalingsheinering.
Ik zou openstaande facturen niet betaald hebben, het betreft de factuur van oktober, dit terwijl en er in juli het abonnement is beëindigd.
Dit Simpele tuig, ik kan het niet anders noemen is oer stom, ze geven heel veel geld uit voor die achterlijke reclame. Terwijl zij zelf ervoor zorgen dat er best veel klanten ontevreden over Simpel is.
Ze voelen zich niet geroepen om facturen op een fatsoenlijke wijze te onderbouwen, sterker Simpel onderbouwd niets!
Betreft een tweede betalingsheinering.
Ik zou openstaande facturen niet betaald hebben, het betreft de factuur van oktober, dit terwijl en er in juli het abonnement is beëindigd.
Dit Simpele tuig, ik kan het niet anders noemen is oer stom, ze geven heel veel geld uit voor die achterlijke reclame. Terwijl zij zelf ervoor zorgen dat er best veel klanten ontevreden over Simpel is.
Ze voelen zich niet geroepen om facturen op een fatsoenlijke wijze te onderbouwen, sterker Simpel onderbouwd niets!