| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mag provider abonnementsgelden indexeren?
-
sonja kronenberg
mag provider abonnementsgelden indexeren?
Ik kreeg vandaag een email van Vodafone zakelijjk met het bericht dat de abonnementsgelden vanaf 1-7-2013 met 2,5% worden verhoogd n.a.v. de het CBS berekende inflatiepercentage.
Mag dit zo maar. Ik ben toch een abonnement aangegaan voor een bepaald bedrag en een bepaalde looptijd? Dat je meer moet betalen na de looptijd oké....maar tijdens..
Graag jullie mening hierover.
Sonja Kronenberg
Mag dit zo maar. Ik ben toch een abonnement aangegaan voor een bepaald bedrag en een bepaalde looptijd? Dat je meer moet betalen na de looptijd oké....maar tijdens..
Sonja Kronenberg
Re: mag provider abonnementsgelden indexeren?
ik zou toch eerst het hele bericht van Voda hier neerzetten. Daarna ga ik moord en brand schreeuwen.
Dat zal staan in de voorwaarden, behorende bij het gezamenlijk ondertekende contract lijkt me? Hint, kijk eens onder 11.5 van die voorwaarden, die overigens hier te vinden zijn op de site van Vodafone.sonja kronenberg schreef:Ik kreeg vandaag een email van Vodafone zakelijjk met het bericht dat de abonnementsgelden vanaf 1-7-2013 met 2,5% worden verhoogd n.a.v. de het CBS berekende inflatiepercentage.
Sonja Kronenberg
niet nodig om hele verhalen hier neer tezetten, ja dat mag, hangt wel af of je langer dan 3 maanden in het contract zit, daarbinnen kun je kosteloos opzeggen, verder mogen prijzen altijd aangepast worden voor nieuwe klanten en aan wettelijke bepalingen zonder het recht om op te zeggen.
O.T. De lezer mag en kan toch wel zelf bepalen al dan niet een link te openen?kss schreef:niet nodig om hele verhalen hier neer tezetten, ja dat mag, hangt wel af of je langer dan 3 maanden in het contract zit, daarbinnen kun je kosteloos opzeggen, verder mogen prijzen altijd aangepast worden voor nieuwe klanten en aan wettelijke bepalingen zonder het recht om op te zeggen.
was ook gericht tegen "door devious » 23 mei 2013 12:24", wat daarna kwam had ik nog niet gezien.
Laatst gewijzigd door kss op 23 mei 2013 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sonja kronenberg
nou nou jongens...het was maar een vraag. Hoeft er toch niet gelijk ruzie gemaakt te gaan worden. Ik kon het in eerste instantie niet vinden, maar door de juiste voorwaarden erbij te pakken (en niet de verkeerde) stond het er inderdaad in, dat ze het mogen doen. Bedankt voor de link. Hij was er helpvol.
Draadje kan weer gesloten worden.
Draadje kan weer gesloten worden.
welke ruzie?
Tussentijdse wijziging van de Algemene Voorwaarden geeft volgens mij wettelijk het recht tot opzeggen. Da's trouwens niet hetzelfde als gebruik maken van een overstapservice. Maar deze voorwaarde staat ook altijd vermeld in het bericht van de provider. Vandaar mijn vraag om even een C&P van het bericht.
Tussentijdse wijziging van de Algemene Voorwaarden geeft volgens mij wettelijk het recht tot opzeggen. Da's trouwens niet hetzelfde als gebruik maken van een overstapservice. Maar deze voorwaarde staat ook altijd vermeld in het bericht van de provider. Vandaar mijn vraag om even een C&P van het bericht.
ja was ook niet persoonlijk, maar inhoudelijkdevious schreef:welke ruzie?
klopt, alle providers hebben sowieso deze indexeringsclausule, vandaar dat meer uitleg ook niet nodig was.Tussentijdse wijziging van de Algemene Voorwaarden geeft volgens mij wettelijk het recht tot opzeggen.