LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marionneke

opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk

Ongelezen bericht door Marionneke »

:cry: Mijn dochter was haar GSM verloren. Direct bij Debitel SIM laten blokkeren. Aangifte gedaan etc. Nooit meer iets vernomen.

Nu wil ik echter het abonnement opzeggen omdat de SIM-kaart nu alleen maar geld kost, terwijl de belminuten elke maand opnieuw bijgeteld worden (tot 120 min.), maar niet gebruikt kunnen worden. Volgens Debitel kan dat niet. :roll:

Ik begrijp dat ik een contract had afgesloten, maar een beetje coulance tonen is toch niet zo moeilijk? Is hier niets aan te doen?

Groetjes, Marion

??

Re: opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk

Ongelezen bericht door ?? »

Nee. Het is mij ook een raadsel waarom Debitel coulance zou moeten tonen; een klant kan gewoon een nieuwe SIMkaart aanvragen! Als je dat om welke reden dan ook weigert te doen, moet Debitel dan maar het contract ontbinden? Nee dus.

Het zou overigens ook een prachtige manier zijn om te frauderen ....

Gast

Re: opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk

Ongelezen bericht door Gast »

Je kunt gewoon een simlock-vrij toestel kopen en daar de debitel simkaart in doen en weer gebruik maken van het abonnement.

Je kunt een vervangende simkaart aanvragen bij Debitel.

Gesloten