Mijn dochter was haar GSM verloren. Direct bij Debitel SIM laten blokkeren. Aangifte gedaan etc. Nooit meer iets vernomen.
Nu wil ik echter het abonnement opzeggen omdat de SIM-kaart nu alleen maar geld kost, terwijl de belminuten elke maand opnieuw bijgeteld worden (tot 120 min.), maar niet gebruikt kunnen worden. Volgens Debitel kan dat niet.
Ik begrijp dat ik een contract had afgesloten, maar een beetje coulance tonen is toch niet zo moeilijk? Is hier niets aan te doen?
Groetjes, Marion
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk
Re: opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk
Nee. Het is mij ook een raadsel waarom Debitel coulance zou moeten tonen; een klant kan gewoon een nieuwe SIMkaart aanvragen! Als je dat om welke reden dan ook weigert te doen, moet Debitel dan maar het contract ontbinden? Nee dus.
Het zou overigens ook een prachtige manier zijn om te frauderen ....
Het zou overigens ook een prachtige manier zijn om te frauderen ....
Re: opzeggen Debitel abo na blokkering door gebruiker onmogelijk
Je kunt gewoon een simlock-vrij toestel kopen en daar de debitel simkaart in doen en weer gebruik maken van het abonnement.
Je kunt een vervangende simkaart aanvragen bij Debitel.
Je kunt een vervangende simkaart aanvragen bij Debitel.