LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arris modem problemen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Arris modem problemen?

Ongelezen bericht door Gast »

Dus bel 0900-1580 en laat je doorsturen naar de P&I desk Helmond of Nijmegen.
Zo makkelijk als jij dit stelt gaat dit echt niet. Doorverbinden past niet in het beleid van UPC net als terugbellen, daar doen ze gewoon niet aan. Het is niet eens mogelijk om een supervisor te spreken.
Heb deze week al vier keer gebeld naar die helpdesk..maar helpen HO maar. Het enige wat ze kunnen doe is het onder de aandacht brengen van hun supervisor. Die het vervolgens weer laat liggen..
Schiet niet echt op.
Vandaag weer deze reactie:

U geeft aan...

Wordt onze telefoon nog voor het weekend aangesloten?
Volgens jullie medewerker duurt dit normaal 48 uur. Wij wachten al sinds vrijdag op het samenvoegen van de accounts en zitten totaal al 2 maanden zonder telefoon.
Graag z.s.m. reactie en liefst ACTIE!


In reactie op bovenstaande informeren wij u als volgt.

Er wordt aan gewerkt om uw account in orde te brengen.
Het probleem zal echter door twee verschillende afdelingen behandeld moeten worden waardoor het langer dan gebruikelijk duurt voordat het probleem verholpen is.

En dus..nog langer wachten..het is werkelijk heel verschrikkelijk met UPC. Dit kan toch gewoon niet. Dat je het eerste jaar dat je telefonie bij jullie afneemt en waarbij je vast zit aan dat wurgcontract, dat ze je dan niet eens 12 mnden telefonie kunnen leveren!

Gast

Re: Arris modem problemen?

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, dacht ook een mega aanbieding te hebben,
digitale telefonie voor 15 euro in de maand, dalturen en weekenduren gratis bellen, nummer weergave etc........

7 euro korting op je internet.... en tevredenheidsgarantie.

begon al na de installatie, kon niet gebeld worden, moet je een betaalnummer bellen, hebben ze geen idee wat het kan zijn, ja het wordt verwerkt in de computer, dag later nog steeds niets, maar weer bellen, poosje in de hold, weet die rukker het aan de andere kant het niet, moet die het even aan zijn collega vragen, hang je in de hold, komen ze tot de ontdekking dat ze een switch zijn vergeten goed te zetten, ja moet je 2 keer voor bellen, voordat iemand aan de andere kant zijn werk gaat doen.

vervolgens vallen de gesprekken weg, wat ga je doen precies weer de helpdesk bellen, nou beste oplossing trek de stekker van het modem eruit doet alles het weer......... jammer dat dit toch bijna elke dag moet gebeuren, anders ben je onberiekbaar, wat ga je doen........
niks wat bij die heldesk hebben ze toch lak aan je, wordt je niet serieus genomen en onnodig in de hold gezet.

tot de dag dat je een belangrijk telefoontje verwacht, en deze maar niet komt, pak je de hoorn van de haak om zelf maar te bellen, en wat denk je zelfs geen kiestoon, bel je met je mobiel naar de helpdesk, mega overstuur natuurlijk, wat denk je, komen ze weer niet verder dan het stekkeradvies, ik helemaal over de rooie, zegt de helpdeskmedewerken. Nou meneer zo kunnen we geen zaken doen, weet niet wat er aan de hand is, moet het even aan mijn collega vragen, tja helemaal over de ****, heb de hoorn er opgegooid, gebeld naar het opzegnummer, en geprobeert het abbo op te zeggen, ja zit nog steeds op antwoord te wachten. Maar wat ik hier lees ga me nu echt zorgen maken...

En eigenlijk vindt ik het wel jammer de aanbieding lijkt me nog steeds wel iets en dat een en ander niet goed werkt, omdat het nog in de kinderschoenen staat oke, maar dat ze je bij de helpdesk niet serieus nemen, of een betere oplossing aandragen is wel zo diepdroevig, dat je beter geen zaken met ze kunt doen om zo onnodige frustraties tegen te gaan.

Maar ja helaas wil nog wel tv kijken of internetten, en ja alleen upc bied dit bij mij aan...... dus..

:evil: ben ik zeer content met de upc.
:evil:

lolsmurf

Re: Arris modem problemen?

Ongelezen bericht door lolsmurf »

nou ik heb sinds 3 dagen ook telefonie, ja ook van upc, internet had ik al, maar ik heb totaal geen problemen. en het is een wonder geloof ik zoals ik het hier lees. ja downloaden gaat minder snel maar zal nog wel opgelost worden, ga er niet achteraan bellen want dan gaan ze weer dingen doen enzo en ik of hoge rekening of beltegoed kwijt dus laat maar. meestal als hun dingen veranderen ofzo heb ik weer eens geen internet nou jammer dan ik kan doen op internet wat ik wil en ik kan bellen en gebeld worden.

Gast

Re: Arris modem problemen?

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk dat willen we graag hier ook horen.

Gesloten