LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @Home Telefoon aansluiting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Helmo

@Home Telefoon aansluiting

Ongelezen bericht door Helmo »

:cry: Zelf heb ik een uitstekende ervaring met zowel Televisie Internet en telefoon van @Home.
Echter een bekende van mij heeft op mijn advies ook het telefonie pakket van @Home genomen en heeft tot nu toe niets anders dan een grote ellende meegemaakt.
Hij heeft een 10 tal mails en telefoontjes met de Helpdesk gepleegd diverse referentie nummers van de Helpdesk, technische dienst en netwerkbeheer gehad, maar het probleem is nu naar 4 WEKEN nog niet opgelost.
Het probleem is dat de telefoon continu ingesprek is en het lampje van de telefoon op de modem blijft knipperen.
Na tientallen keren resetten op advies van @Home nog steeds geen verbinding.
Mijn volgende advies voor @Home telefonie, ABSOLUT NIET DOEN
Heeft iemand advies voor gratis of rechstreekse nummers van @Home,
graag bericht
.
:cry:

JeeBee

Re: @Home Telefoon aansluiting

Ongelezen bericht door JeeBee »

Heb problemen met telefoneren via at home.
Telefoon werkte goed tot afgelopen vrijdag7 juli.
Toen stond mijn modem voor het telefoniegedeelte ineens off line.
Tja, mobiel bellen maar. Na een tijd waren mijn belminuten op.

Weet je overigens dat je kapitalen kwijt bent met mobiel naar een 0900-nummer bellen, ook al is het voor de gewone telefoon lokaal tarief.

Ik heb ook geen andere manier om te bellen (buren of zo).
Dus maar gemaild.
Het komt er op neer, terwijl volgens mij de verbinding aan hun kant gereset moet worden, dat ik dat alleen telefonisch weer verbinding kan regelen.
ik heb er bij mij alles aan gedaan om de verbinding te resetten.

Men blijft weigeren om mij op mijn mobiel terug te bellen.
Wie heeft hier ervaring mee, heeft oplossingen (ik kan mijn mobiel niet opwaarderen, dit is een bijkomend probleem) zonder te moeten bellen. Ik zou niet weten hoe, als ik ergens anders zou moeten bellen zit ik niet voor mijn pc.
Ik vermoed, dat het pure onwil is,zelfs de gegevens van mijn modem zijn niet gevraagd.

hnkoops

Re: @Home Telefoon aansluiting

Ongelezen bericht door hnkoops »

Wij hebben vanaf 3 juni 2006 nog steeds geen kiestoon gehad. Meerdere keren met @home helpdesk en zelfs de technische dienst gebeld, kost ons kapitalen, maar we worden steeds afgescheept met de woorden dat ze er alles aan doen om dit probleem op te lossen.
Nu hebben we nog steeds geen telefoon, bij KPN is 19 juni de stekker eruit gegaan.
We hebben een aangetekende brief verstuurt naar de direktie van @Home en vandaag gaat er weer een naar de direktie met de vermelding dat het met 10 dagen gelukt moet zijn anders gaat onze rechtshulpbijstand er werk van maken. Deze brief ook weer aangetekend versturen.U zult snappen dat we radeloos zijn. We zullen alle telefoontjes reklameren bij @Home.
Het cynische is dat ze al wel het abonnements geld van je rekening hebben gehaald,terwijl je nog niets van hun dienst kunt gebruiken. Het vertrouwen is nu tot een nul punt beland. Hennel

Gesloten