Deze week tweemaal gepoogd bij UPC een contract op te zeggen. Moet volgens de site telefonisch (0900 nummer EUR 0,10 per minuut), geen aanwijzingen om dit schriftelijk te kunnen doen.
Eerste keer na door het menu heen geworsteld te zijn en 28 minuten "gehangen" te hebben uiteindelijk maar opgehangen.
Tweede keer (vandaag) wederom hetzelfde, echter nu na ca. 23 minuten met een andere telefoon hetzelfde nummer gebeld en niet gekozen voor de optie "opzeggen" maar voor de optie "verhuizen". Je raadt het al: ik kreeg direct een medewerker aan de lijn.
PURE OPLICHTERIJ DUS deze werkwijze van UPC.
Was er niet een kamerlid dat zich sterk maakte om dit soort oplichterij aan banden te leggen? Ik mag hopen dat hij/zij dit leest en UPC uit Nederland verbant, niet de eerste keer namelijk dat ik dit soort oplichterspraktijken van ze meemaak.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]UPC, wat een oplichters! RATTEN ZIJN HET[/b]
-
doubleyouk
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 25 sep 2005 22:15
Re: [b]UPC, wat een oplichters! RATTEN ZIJN HET[/b]
deze toko heeft het beste met u voor. doe nou niet zo naar.
zo verder met de dagelijkse gang van zaken.
NEXT!
zo verder met de dagelijkse gang van zaken.
NEXT!
