LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrog callcenter

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SilvioAm

Bedrog callcenter

Ongelezen bericht door SilvioAm »

Geachte heren
Een tijdje terug werd ik telefonisch benaderd door een callcenter die mijn een heel attractieve aanbod deed op een KPN internet televisie en bellen abonnement Op mijn nadrukkelijke vraag hoe het met de overstap moet gaan kreeg ik te horen dat mijn xs4all abonnement automatisch overgenomen zou worden daar xs4all een dochter maatschappij was van KPN. Tot mijn grote verbazing kreeg ik twee maanden later een brief van xs4all waarin ik werd beschuldigd van contractbreuk en dat ik een groot bedrag moest betalen. Via KPN krijg ik nu te horen dat het mijn eigen schuld was Kunt u mij adviseren?

M.v.g. Silvio America

seagoing racer2

Re: Bedrog callcenter

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Een tijdje terug werd ik telefonisch benaderd door een callcenter die mijn een heel attractieve aanbod deed op een KPN internet televisie en bellen abonnement Op mijn nadrukkelijke vraag hoe het met de overstap moet gaan kreeg ik te horen dat mijn xs4all abonnement automatisch overgenomen zou worden daar xs4all een dochter maatschappij was van KPN. Tot mijn grote verbazing kreeg ik twee maanden later een brief van xs4all waarin ik werd beschuldigd van contractbreuk en dat ik een groot bedrag moest betalen. Via KPN krijg ik nu te horen dat het mijn eigen schuld was Kunt u mij adviseren?
Helaas gebeurt dit veel vaker, en is het ook je eigen verantwoordelijkheid.
Het calcenter zou hiervoor wel moeten waarschuwen, maar bedrog is een te groot woord.

Enfin, het is koop op afstand dus je hebt na afsluiten van het contract nog 7 dagen bedenktijd. Gezien jouw posting denk ik helaas dat die periode al voorbij is.

ronald g

Re: Bedrog callcenter

Ongelezen bericht door ronald g »

Contracten lopen voor dit soort abbo's 1 jaar en daarna per maand opzegbaar. xs4all kan dan wel een dochter van kpn zijn maar werken los van elkaar. Het hoge bedrag dat xs4all in rekening brengt is het abbo bedrag x het aantal resterende maanden. Bent u langer dan 1 jaar klant van xs4all en er zijn geen wijzigingen geweest dan is de rekening niet terecht.

Gesloten