LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bel Status T Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
h.a.lucassen
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2011 13:17

Bel Status T Mobile

Ongelezen bericht door h.a.lucassen »

Goedendag
ik volg al een tijdje de belstatus pagina van tmobile en de gratis telefoon servies .
en vergelijk dat met de factuur .
ik kwam tot opmerkelijke verschillen, en mail t-mobile het volgende
ik kreeg zo juist de factuur binnen , en constateer het volgende
dat ik per maand betaal over minuten die nog van de vorige maand gemaakt zijn binnen het bel bundelbundel.
dat op uw site de bel te goed status sterk verschilt met die van de telefoon servies (1202).
er zit een verschil in van 29 minuten terwijl er wel de juiste tijd t/m bij staat.
hier door ben ik in extra kosten gekomen van 5,54 om u foute informatie geeft omtrent de belstatus
dit stemt mij als klant erg ontevreden en maakt u als bedrijf ondertrouwbaar in transparantie .
als zijnde misleidende informatie aan klant verstrekt .
hier bij vraag ik u om opheldering over deze feiten en mijn geld terug .
en vraag ik u dit in de toekomst te voor komen

Datum 3 november 2011
nu maar afwachten

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Bel Status T Mobile

Ongelezen bericht door GodsSon »

Ik hoop dat dit niet het letterlijke bericht is dat u naar T-Mobile gestuurd heeft, het is namelijk nogal warrig/onsamenhangend.

Uit het bericht haal ik dat er een verschil is tussen de weergegeven en gefactureerde kosten, helaas is het vaak zo dat zoiets met een disclaimer vermeldt wordt: "eventuele verschillen zijn niet onze schuld" of "er kan een verschil zijn tussen ....".

Probeer in zo'n geval een duidelijk verhaal op te stellen, met hierin voor iedere "fout" eventuele kopie berichten of printscreens van de website. Dan kan je een zaak maken.

Let er ook op dat er tegenwoordig veel per minuut gefactureerd wordt, dit kan verschil maken met de tellers die in telefoons zitten bijvoorbeeld.

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Bel Status T Mobile

Ongelezen bericht door henk51 »

ik volg al een tijdje de belstatus pagina van tmobile en de gratis telefoon servies .
Met gratis telefoonservice bedoel je waarschijnlijk teller op je mobiel of app
op je Iphone of Android achtige phone.
Dit is appels met peren vergelijken je telefoon is een stopwatch registreerd het aantal seconden/minuten. Hierbij wordt geen rekening gehouden dat een gesprekje van 1 seconde geteld wordts als 1 minuut .
Gebruik de zoek functie eens zijn al zoveel vragen over gesteld geweest.
Datum 3 november 2011
nu maar afwachten
Ik denk dat het antwoord niet met jouw denkwijze overeenkomt omdat die niet juist is.

gr Henk

ray38
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 aug 2011 17:00

Re: Bel Status T Mobile

Ongelezen bericht door ray38 »

Lees goed de kleine letters op de website van T-Mobile.
Dit staat bij de belstatus:

De genoemde bedragen zijn exclusief btw. De getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Over de belstatus
De belstatus geeft een overzicht van jouw tegoed binnen je (voordeel)bundels en hoeveel kosten je gemaakt hebt buiten je (voordeel)bundels na je laatst ontvangen factuur. Bij ‘resterend beltegoed’ worden de resterende belminuten, sms-/mms-berichten en MB’s* getoond. **

Houd er rekening mee dat de belstatus een voorlopige indicatie is van de hoogte van je volgende (online) factuur. Pas als je de definitieve (online)factuur ontvangt, weet je zeker hoeveel wij in rekening brengen.

Gesloten