LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belachelijke bedragen voor reparatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Silvi
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2007 10:34

Belachelijke bedragen voor reparatie

Ongelezen bericht door Silvi »

In alle 10 jaar dat ik een mobiel heb is er nog nooit wat gebeurd, tot afgelopen weekend. Mijn Nokia N73 stuiterde op de grond en was voorzien van een mooie barst in het kunststof raampje. Na telefonisch contact met Bel-Company vertelde de medewerker mij dat dit me minimaal 149,00 euro :shock: ging kosten. Vol verbijstering vroeg ik of hij niet gewoon een nieuw frontje kon bestellen. Het antwoord was nee. En ik had volgens hem beter een verzekering kunnen nemen (9,95 per maand x een jaar of 10 ... reken maar uit). Na wat speurwerk op internet heb ik een nieuw frontje besteld met schroevedraaier en kreeg van deze webwinkel ook een beschrijving van hoe het frontje te wisselen. Nu ben ik 22,90 euro kwijt ......
:wink:

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Belachelijke bedragen voor reparatie

Ongelezen bericht door Prikker »

Dat was gewoon een 'klantvriendelijke' manier van zeggen dat ze er geen zin in hebben...

Silvi
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2007 10:34

Re: Belachelijke bedragen voor reparatie

Ongelezen bericht door Silvi »

Ja top, heb echt zin om met mijn nota even langs te lopen... haha

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: Belachelijke bedragen voor reparatie

Ongelezen bericht door Dragoon »

Reparaties van mobiele telefoons zijn inderdaad erg prijzig, dit komt omdat de reparateur vaak nogal een hoge marge aanhoud.

Dat je zelf een nieuw frontje erop hebt gesleuteld is in eerste instantie niet slim geweest omdat nu hoogwaarschijnlijk de garantie van je toestel komt te vervallen..

Gesloten