In alle 10 jaar dat ik een mobiel heb is er nog nooit wat gebeurd, tot afgelopen weekend. Mijn Nokia N73 stuiterde op de grond en was voorzien van een mooie barst in het kunststof raampje. Na telefonisch contact met Bel-Company vertelde de medewerker mij dat dit me minimaal 149,00 euro ging kosten. Vol verbijstering vroeg ik of hij niet gewoon een nieuw frontje kon bestellen. Het antwoord was nee. En ik had volgens hem beter een verzekering kunnen nemen (9,95 per maand x een jaar of 10 ... reken maar uit). Na wat speurwerk op internet heb ik een nieuw frontje besteld met schroevedraaier en kreeg van deze webwinkel ook een beschrijving van hoe het frontje te wisselen. Nu ben ik 22,90 euro kwijt ......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belachelijke bedragen voor reparatie
Re: Belachelijke bedragen voor reparatie
Dat was gewoon een 'klantvriendelijke' manier van zeggen dat ze er geen zin in hebben...
Re: Belachelijke bedragen voor reparatie
Ja top, heb echt zin om met mijn nota even langs te lopen... haha
Re: Belachelijke bedragen voor reparatie
Reparaties van mobiele telefoons zijn inderdaad erg prijzig, dit komt omdat de reparateur vaak nogal een hoge marge aanhoud.
Dat je zelf een nieuw frontje erop hebt gesleuteld is in eerste instantie niet slim geweest omdat nu hoogwaarschijnlijk de garantie van je toestel komt te vervallen..
Dat je zelf een nieuw frontje erop hebt gesleuteld is in eerste instantie niet slim geweest omdat nu hoogwaarschijnlijk de garantie van je toestel komt te vervallen..