LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belachelijke klantenservice NLE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
skybird

Belachelijke klantenservice NLE

Ongelezen bericht door skybird »

Op 1 juni 2017 stelde mijn zus NLE in kennis (klantnr. 63113809491) dat zij per 1 juli 2017 ging verhuizen van HIA naar Schoonhoven. Zijj vroeg NLE een installateur te sturen om aldaar hun alles-in-1-pakket te installeren. Het is thans 11 juli 2017 en er is dus nog steeds niks gebeurd.. Elke dag moet zij bellen bij de buren en vervolgens hangt ze dan meer dan een half uur aan de telefoon met een zenuwenmuziekje om antwoord te krijgen wanneer zij nu wordt geinstalleerd. En elke keer is steevast het antwoord 'belt u morgen nog eens terug, jaja, vervelend, we begrijpen het, we kunnen ons er iets bij voorjstellen, blablabla! Ze is al een vermogen kwijt aan al die telefoontjes en vandaag was het antwoord weer 'belt u morgen nog eens terug'. Het is net een slechte soap en ze heeft er onderhand nachtmerries van en slaapt gewoon niet meer. Ze heeft recent een beroerte gehad en kan geen arts bereiken en de artsen kunnen haar niet bereiken! Er gebeurt gewoonweg niks door dat NLE! Zouden al twee keer langskomen en twee keer heeft ze voor niks een hele dag thuisgezeten en alles wie er kwam maar geen installateur! Al 13 dagen lang moeten zij NLE elke dag terugbellen en hangen vervolgens meer dan een half uur aan de lijn om dan weer hetzelfde antwoord te krijgen 'belt u morgen nog eens terug'! Intussen is zij een zenuweninzinking nabij en nog even en ze heeft er een beroerte overheen! En steeds maar de buren lastig vallen die er zo langzamerhand ook meer dan genoeg van hebben en maar flink betalen voor die langdurige telefoontjes met een nul-komma-nul oplossing elke keer! En de KPN krijgt maar steeds de schuld 'ja, het ligt aan de KPN, die moet uw woning een signaal geven'! Lekkere afhankelijkheid dan zo voor hun klanten! Maar NLE doet natuurlijk helemaal niks om dan dat KPN eens achter de broek te zitten, nee, NLE is alleen maar goed om met grote snelheid een factuur te sturen voor niet geleverde diensten. Sturen doodleuk een factuurr voor een hele maand, terwijl zus en zwagerlief al 13 dagen zonder aansluiting zitten. Zou mij benieuwen hoe dat NLE het zelf zou vinden compleet van de buitenwereld afgesloten te zijn en elke dag een kapitaal te moeten verbellen naar NLE om hetzelfde domme antwoord te krijgen 'belt u morgen nog eens terug'! Tuurlijk, kost niks NLE! Wat een bedrijf zeg! Ja, ik schrijf deze klacht eens even, want mijn zwager en zus zijn dankzij NLE helemaal overspannen. Hebben net een drukke verhuizing achter de rug, zuslief een beroerte, maar ze kunnen niets regelen en niks beginnen en zelfs een arts kunnen ze niet bereiken! Maar ach, wat kan het NLE bommen, als zij hun geld maar krijgen elke maand voor die belabberde service! Mijn zus heeft onderhand alle medewerk(st)ers van dat NLE aan de lijn gehad en allemaal hetzelfde antwoord 'bel morgen nog eens en overmorgen nog eens en de dag erna nog eens' en zo gaat dat al dertien dagen lang! Kapitalen kost het ze en maar meer dan een half uur aan de telefoon hangen met een zenuwenmuziekje na 'een ogenblikje, ik zoek het even uit, hoor'. Nou, wat hebben ze het dan uitgezocht, zijn er meer dan een half uur mee bezig en dan luidt het antwoord?? Ja, rara, 'belt u morgen nog eens terug'! Zegt mijn zus er meer dan genoeg van te hebben 'tja, ik kan me er iets bij voorstellen, ik begrijp het, maar belt u morgen nog maar eens terug, want ik kan niks meer voor u doen'. Het is gewoonweg een barslechte soap en ze zijn helemaal overspannen van dat hele NLE met hun belachelijke klantenserviceverlening. Dien je een klacht in bij klacht.nl, dan hebben ze nog de moed om die klacht te laten vervallen, want ze kunnen zgn. het dossier niet vinden, terwijl je duidelijk hebt aangegeven dat het om de fam. Vos gaat in Schoonhoven. Bedankt NLE, voor het helemaal over de rooie helpen van mijn zus en zwager. En ik stel u zeker aansprakelijk wanneer mijn zus er door al die spanningen een beroerte overheen krijgt! U bent de klucht van het jaar!

wilhelmima1

Re: Belachelijke klantenservice NLE

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Dacht u hier een ander antwoord te krijgen????
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/ ... lening-nle
Succes.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

wilhelmima1 schreef:Dacht u hier een ander antwoord te krijgen????
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/ ... lening-nle
Succes.
Jaaaa, de antwoorden bij Kassa bevielen natuurlijk niet.

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

NeoDutchio schreef: Jaaaa, de antwoorden bij Kassa bevielen natuurlijk niet.

Ik kan me er iets bij voorstellen dat die belachelijke antwoorden bij Kassa niet bevielen. Wat is dat toch om de hele tijd met een rotopmerking op zo'n stuk te moeten reageren? TS heeft gewoon een punt en ik snap dat ze hiermee de publiciteit zoekt.

Gesloten