Ik ben opzoek naar een aanbieder die goede belbundels aanbiedt voor een redelijke prijs.
Ik merk dat de onderlinge verschillen aanwezig zijn, bijvoorbeeld per sms of beltik.
Wie kan mij iets aanraden?
Ik sms/bel voor ongeveer 20 euro per maand!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belbundels
Re: Belbundels
En je bent te lui om het zelf uit te zoeken?
Ga eens kijken op diverse sites van aanbieders of een vergelijkingssite als bijvoorbeeld http://www.bellen.com
Ga eens kijken op diverse sites van aanbieders of een vergelijkingssite als bijvoorbeeld http://www.bellen.com
-
kristeltje
Nou, das nog eens een prettig welkom zou ik zo zeggen!!!
Maar wel heel terecht. Je kunt ook zelf de moeite nemen om zelf dingen uit te zoeken ipv de luie donder uit te hangen en vragen of andere het voor je uit willen zoeken.
-
kristeltje
Ik wist niet waar ik dat uit moest zoeken, maar goed....ik weet nu hoe het werkt na deze vraag. Jammer.
jammer dat je het weet of jammer dat je terecht bent gewezen door de gebruikers.
tip: speur ook wat sites af van de telefoonketens als t for telecom, phone house en bel company
tip: speur ook wat sites af van de telefoonketens als t for telecom, phone house en bel company
-
Captain Pervert
Daar word je niet veel wijzer van. 
Tip trouwens, als je kiest voor Orange of Telfort is je bereik in de kleinere plaatsen minder, en als je in een klein dorpje binnen belt kan het soms heel erg slecht zijn. Vodafone, KPN en tegenwoordig ook T-mobile hebben de dekking net wat beter voor elkaar. Doe ook op de site van de providers een postcodecheck om te kijken hoe de dekking is in jouw woonplaats.
Tip trouwens, als je kiest voor Orange of Telfort is je bereik in de kleinere plaatsen minder, en als je in een klein dorpje binnen belt kan het soms heel erg slecht zijn. Vodafone, KPN en tegenwoordig ook T-mobile hebben de dekking net wat beter voor elkaar. Doe ook op de site van de providers een postcodecheck om te kijken hoe de dekking is in jouw woonplaats.