LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BelCompany PRIMA zaak!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: BelCompany PRIMA zaak!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Als je helemaal niet belt heb je geen abonn. nodig is nog goedkoper.

Gast

ja, gast, dat is nog goedkoper :?

Gast

Belt u dan ook niet op deze wijze ?

Gast

Welke wijze, beste gast?

Debby34

Ongelezen bericht door Debby34 »

Hoi Gast

Als ik met iemand een afspraak maak, kom ik die ook na.
Vond jouw reactie een beetje BelCompagny gericht, en daarom vreemd.

Mondeling is ook rechtsgeldig.

Ben en blijf ontevreden over hun handelswijze.

Ik heb die dag ook het Hoofdkantoor gebeld, en daar zeiden ze dat de prijs van een telefoon per dag kan verschillen, en klaar was kees.

Heb toen een klacht geschreven naar het hoofdkantoor in Veenendaal.

Vanmorgen een telefoontje van het hoofdkantoor, dat ik de telefoon toch kan krijgen voor €0,-- ze hadden een foutje gemaakt.

Waar ik geen gebruik van maak, deze brief puur uit een princiepe kwestie verstuurd is, omdat je zo niet met je klanten om gaat.

Ik al van een aanbieding gebruik heb gemaakt van Phone House, en was daar nog voordeliger per maand uit, met hetzelfde GSM toestel.

debby

Ongelezen bericht door debby »

nou heel veel plezier bij de phone house en bedankt voor je mening.(maar niet heus)

groetjes debby

Gast

Snap niet waarom je zo moeilijk doet.
Geef je alleen het advies om volgende keer te vragen of de aanbieding dan nog geldig is i.p.v. daar gewoon van uit te gaan.
Dan heb je namelijk wat meer zekerheid en ook een betere reden om te klagen.

Debby34

Alweer een medewerker van BelCompagny erbij???

Wie doet er nu moeilijk, jullie willen gewoon een zaak de hand boven het hoofd houden.

Ieder normaal denkend mens zou dit niet pikken.

En Debby geen dank, heel graag gedaan, misschien word je nog eens wakker hahahahahah..............

Gast

Ik heb helemaal niks met BelCompany te maken.
Geef alleen een tip om dit soort dingen te voorkomen.
Dat 1 of andere muts zich daardoor aangevallen voelt is haar probleem.
Onderhand is het toch wel bekend dat dit soort bedrijven altijd een slaatje uit hun handel willen slaan.
Zorg dus van te voren dat je zeker weet dat je een product krijgt voor de actieprijs wanneer een product op dat moment niet leverbaar is, maar voor je besteld gaat worden.
Je kan het beter 1o keer te vaak vragen, dan 1 keer te weinig.
Doe ermee wat je wilt, maar kom niet janken wanneer ze je weer eens een keer neppen. :twisted:

Gast

Goed, voordat ik commentaar krijg... ik het ooit gewerkt voor een concurrent van Belcompany en beschik over voldoende inzicht om te kunnen oordelen over het probleem dit topic.

't is heel simpel... voor ieder contract dat Belcompany afsluit, krijgt Belcompany een bedrag van de provider om daarmee de telefoon te vergoeden.

Soms zijn er acties, waarbij de provider extra diep in de buidel tast en vaak zelfs kiest voor verliesleidende oplossingen, waarmee een provider in korte tijd een groter marktaandeel wenst te krijgen.

Die acties duren meestal maar een maand. Als 31 juli de laatste dag is, dan is dat gewoon de laatste dag. Op 1 augustus krijgt in dit geval Belcompany nou eenmaal minstens 100 euro minder van KPN !!! Het toestel is uit het betreffende potje nou eenmaal niet te financieren !!!

Nou kun je natuurlijk een contract afsluiten, het toestel bestellen, en de boel pas meegeven aan de klant zodra het toestel binnen is. Het probleem hierbij is dat de vestiging afhankelijk is van derden, in dit geval de leverancier. Dit gaat lang niet even goed, en de klant zal zijn abonnementskosten vanaf de datum van aansluiten moeten gaan betalen. Dit is dus geen goede oplossing. Het is dus begrijpelijk dat er pas een overeenkomst getekend wordt als het toestel fisiek in het filiaal aanwezig is.

Het enige wat enigszins slordig is van de medewerker, is dat hij/zij de klant niet gewaarschuwd heeft voor een eventuele wijziging in de toestelprijs. Het schrijven van een brief heeft in dit geval geresulteerd in een in mijn ogen zeer coulante oplossing. Belcompany heeft in dit uitzonderlijke geval uit eigen middelen die 100 euro bijgelegd.

peter52

Ongelezen bericht door peter52 »

beate gast,

Beter had ik het zelf niet kunnen zeggen.
Tenminste iemand die weet waar hij over praat.

groeten peter

Gast

Gast, doe geen moeite......, muts Debby snapt dat toch niet. :roll:

jorisp900

Ongelezen bericht door jorisp900 »

waarom is debbie nou een muts ,jij hebt een lekker bekkie zeg

Debby34

Ten eerste bedankt Gast:Geplaatst op 16 Jul 2004 23:27 door Gast

Hier ben ik het volledig mee eens, ze hadden ons beter in moeten lichten.

Ik heb dit verhaal alleen opgeschreven puur om mensen te waarschuwen, dat dit voorkomt als het toestel niet in de aanbiedingsperiode voorradig is.

Alhoewel BelCompagny nu toch toe geeft een fout te hebben gemaakt en het toestel wel voor € 0,-- mee hadden moeten aanbieden.

royal

Ongelezen bericht door royal »

beste debby34,

Volgens mij kan jij je eigen verhaal zelf niet meer volgen!!!!
Want BelCompany heeft niet toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt. MAAR ze vinden het ook vervelend voor jou en willen bij wijze van uitzondering jou graag tegemoed komen. Maar jij bent daar zeker niet van gediend. Willen ze het goed maken met je ga jij ze op een internet forum zitten te dissen. Nee lekker ben jij.

Veel plezier met je phone en bedankt voor je reactie en hou nu maar eens op met dat gejank over je afgelopen actie.

De mazzel Royal

Debby34

Het spijt me voor jouw, maar BelCompagny heeft wel duidelijk toegegeven dat er een fout is gemaakt.

Sorrie, jongen het is niet anders.

Gast

Nee, ze hebben coulance getoond.
Ze hebben echter niks fout gedaan.
Maar goed, dat schijn jij niet te willen snappen.
Zielig hoor.

Debby34

Aandelen bij BelCompagny hahahahah...............?????

Gast

Nee, gezond verstand..... :wink:

Debby34

Ik zit hier met mijn collega hartelijk om te lachen.

Wie heeft er onenigheid met BelCompagny gehad...........ik of jij???
Wie heeft BelCompagny gesproken.........ik...........jij toch niet???
Wie weet er dan of ze gezegd hebben dat ze een fout hebben gemaakt...............juist ik...........snap je het nu een beetje?

Tjonge zeg, ik word hier toch zo moe van. Je probeert mensen te behoeden voor deze dingen, daarom vertel ik dit hier.

Maar ga mij nu niet vertellen wat BelCompagny tegen mij gezegd heeft.
Werkelijk onbegrijpelijk?????

Gesloten