LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BelCompany PRIMA zaak!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: BelCompany PRIMA zaak!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Omdat ik weet hoe types zoals jij in elkaar zitten weet ik wel degelijk wat belcompany heeft gezegd of gedaan heeft ja.
Dat jij niet snapt dat een actie geldt zolang de voorraad strekt is toch echt jouw probleem.
dat jij niet snapt dat een actie een begin- en een einddatum heeft is ook jouw probleem.
Om dan tegen iemand die je dat probeerd uit te leggen meteen te beginnen die die persoon dan wel bij belcompany zal werken of aandelen van belcompany zal hebben is gewoon dom gel*l van wederom jou.....

Dus ga die massa boven in je koppie eens gebruiken, kan echt geen kwaad :twisted:

Debby34

Ongelezen bericht door Debby34 »

Oké Gast ik zal het je nog één keer uitleggen.

Ik krijg een folder met een aanbieding die ik interessant vind.
Ga naar belCompagny, en vraag naar die aanbieding. Alles wordt me uitgelegd, naar aanleiding daarvan besluit ik akkoord te gaan.

Helaas is de GSM niet op voorraad, maar die is met een paar dagen binnen...........LET OP GAST.......DEZE OVEREENKOMST IS IN DE AANBIEDINGSPERIODE. Dat BelCompagny een aanbieding heeft en de GSM niet op voorraad is niet mijn probleem, het was trouwens de tweede dag van de aanbieding.

Als die aanbieding dan niet meer geldig zou zijn had BelComagny dat van te voren moeten melden, niet achteraf met en hogere prijs komen.

Gewoon FOUT van BelCompagny hoe je het ook wendt of keert.

Wel netjes van het Hoofdkantoor in Veenendaal om me op te bellen en hun fout te erkennen en excuses aan te bieden.

Gast

Je hebt op dat moment nog geen overeenkomst.
Het enige waar je op dat moment mee accoord gaat is dat belcompany die telefoon voor je gaat bestellen.
Daar heb jij toestemming voor gegeven.
Verder niks.
Jij geeft aan dat je die telefoon wilt en zij gaan hem bestellen.
Echter de telefoons die zij tegen een gereduceerde prijs hebben ingekocht zijn dan al uitverkocht.
Zij kopen dus niet meer tegen een gereduceerde prijs in en geven de toestellen ook niet meer tegen een gereduceerde prijs.

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik hoop niet dat het iets is waar je zakelijke kennis voor nodig hebt, anders heb ik medelijden met je werkgever.

Debby34

Ik vraag me af wat voor een werk jij doet?????

Vreemd dat het hoofdkantoor de fout bekent, en jij weet het zo genaamd beter???????

Waarom heet jij trouwens gast, lekker makkelijk om annoniem te reageren?

Eigenlijk zou ik hier graag een reactie van de redactie van Radar op hebben, ik ga ze hier dan ook over mailen.

Als jij dan zo vriendelijk wilt zijn, normaal je naam te noemen?

Gast

Ik hoef mijn naam niet neer te zetten.
Zie nergens staan dat dat moet.
In mijn eerste reactie heb ik je een goedbedoeld advies gegeven en wordt daar door jou op aangevallen.
Verwacht dan geen medelijden meer.

Zoals al eerder aangegeven is er een groot verschil tussen coulance tonen en fout zitten.
Hier heeft maar 1 persoon fout gezeten en dat ben jij.
Dat jij een plaat van hier tot Tokio voor je kop hebt kan een ander niks aan doen.

Neem mijn advies gewoon aan en neem volgende keer het zekere voor het onzekere.....
Voorkomt een hoop frustratie van jou kant.

Debby34

Tuurlijk geen naam dan kan je roepen wat je wilt.

Man bekijk het gefrustreerd mannetje, zeker geen vrouw in je leven met zo'n typ houdt niemand het uit.

En verder ga ik niet meer op jouw idiote reacties in.

Gast

ehhhhh, Debby, ben al heel erg lang geleden afgekeurd voor man.
Jij snapt gewoon totaal niks van het zakenleven en dat laat je erg goed merken.
Advies wil je niet, omdat je dan je ongelijk toe moet geven en dat vind je erg moeilijk.
Het enige wat je wilt is een bedrijf zwart maken dat niks verkeerds heeft gedaan, maar die jou in jouw ogen voor miljoenen heeft opgelicht.
Wanneer je het niet kan winnen dan werkt de hele wereld opeens bij dat bedrijf en zonder dat je een persoon kent weet je alles van zijn persoonlijke leven.....

Wat ben jij een zielig figuurtje....
Heb medelijden met je, echt waar.

Gesloten