LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belcompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
naitasiomie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:52

Belcompany

Ongelezen bericht door naitasiomie »

Vandaag ben ik in de winkel van belcompany geweest, nadat ik op de website een leuke telefoon met abonnement had uitgezocht. In de winkel aangekomen blijkt dat ik 100 euro moet betalen voor de telefoon die op internet gratis werd aangeboden. De verkoper hierop gewezen en die gaf aan het gek te vinden, en bood de telefoon ook gratis aan. Helemaal mooi dacht ik, dan koop ik hem hier en niet op internet. Nadat ik ondertekend heb voor een t-mobile 25 abonnement, kom ik erachter dat het tarief voor dit abonnement ook verschilt qua prijs in de winkel en op de website van belcompany. Erg jammer dat de verkoper mij hier niet op gewezen heeft. Ik vind het ook erg verwarrend dat er voor EENZELFDE product, bij HETZELFDE bedrijf verschillen bestaan op de website en in de winkel. Op het contract wat ik heb ondertekend stond ook geen prijs vermeld, waardoor het me niet is opgevallen. Belcompany kan helaas niks eraan veranderen zeggen ze doordat t-mobile het contract niet meer annuleert.
Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en tips heeft want 2 jaar lang 5 euro meer betalen voor een zelfde contract vind ik echt belachelijk! Voor iedereen die een t-mobile abonnement af wil sluiten doe dit NIET in de winkel maar online!!!!

stofzuigertje

Re: Belcompany

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Feiten;

De winkel heeft Dure verkoper, het pand moet betaald worden, Verlichting en wachten op klanten als het rustig is, en daarom is Online bij hun goedkoper dan in de winkel.
Alleen hoef je nu niet te wachten en krijg je toestel gelijk mee, en anders kan het enige tijd duren...
Als je het uitgeprint had kon je alles controleren dus teken niet te snel voor 2 jaar contracten.

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: Belcompany

Ongelezen bericht door areyouben »

Het contract op internet is een Relax ONLINE abonnement, waarbij je elke minuut volledig afrekent. Dus als je 1 minuut en 1 seconde belt, betaal je 2 minuten etc. Persoonlijk vind ik dat diefstal en zou ik uit principe al niet zo'n contract willen. Door het in de winkel af te sluiten heb je daar in ieder geval geen last van. Het verschil per maand zal dus wel minder zijn dan 5 euro die je op het eerste oog ziet. Op het internet is niet alles hetzelfde maar dan zonder verkoper, vaak zijn de voorwaarden dus ook anders.

Gesloten