LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beldienst.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Alex1991

beldienst.nl

Ongelezen bericht door Alex1991 »

Hallo...
Ik kwam via via op de site van beldienst.nl en aangezien ik al langere tijd naar zo iets opzoek ben ben ik wel geintereseert.

Maar bij andere bedrijven is zo iets wat duurder en dus wil ik van te voren even controleren of dit allemaal wel snor zit...

heeft er toevallig iemand ervaring met beldienst.nl :?:

gozik

Re: beldienst.nl

Ongelezen bericht door gozik »

Het is bedoeld dat U klanten laat betalen, en zij krijgen dan ook iets..
normaal krijgt de telecom firma 50% van het bedrag, en U de rest, maar hier zit dus nog iemand als bemiddelaar tussen, dus kan de vergoeding nog lager uitvallen, maar dat even vragen.
Als U een te duur tarief neemt lopen de klanten weg en belt er niemand, maar goedkope leveren meer orders op....

Hou er rekening mee dat diverse Prepaid bellers geen of erg duur (E1,15 per minuut extra) U niet meer willen...
Er zijn er die zelfs niet toestaan om 0900 te bellen dus ook de politie met 0900-8844 was niet berijkbaar, en de boete voor 112 werd dus kwijtgescholden...

Gesloten