LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen via 0900 belbedrijven

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Polderjongen

Bellen via 0900 belbedrijven

Ongelezen bericht door Polderjongen »

Sinds een tijdje bel ik veel met Thailand. Natuurlijk op internet gezocht naar goedkope providers, en er zowaar een gevonden die hiervoor 4,5 cent starttarief en 2 cent per minuut rekent. De naam: Spaar Telecom.
Wat blijkt echter als ik, via KPN online, naar mijn telefoonrekening kijk?
Er wordt geen 2 cent berekend, maar bijn 8 cent per minuut. Het bewuste bedrijf kan alleen maar gemaild worden, dus een mailtje gestuurd, met wat termen als oplichting e.d.
Kreeg nog antwoord ook. Hoe ik dat durfde te zeggen bla bla bla, en ik moest bij KPN wezen, want daar krijg ik toch de afrekening van?
Om een lang verhaal kort te houden:KPN rekent alleen af wat de opdrachtgever(Spaar Telecom) opdraagt om af te rekenen. En al zegt de melding:"Dit gesprek kost 2 cent per minuut", daar heeft KPN niets mee te maken.
Wie heeft ook dergelijke ervaringen? Ik ben al bedreigd dat er maatregelen tegen mij genomen zullen worden.

Pancho Villa

Re: Bellen via 0900 belbedrijven

Ongelezen bericht door Pancho Villa »

Kastje naar de muur politiek. Jij neemt bij hun een dienst af en dus lijkt het me dat niet kpn maar spaar telecom verantwoordlijk is voor haar klanten.

pacific

Ongelezen bericht door pacific »

waarom geen voipbuster gebruiken. Dan kan je gratis naar tailand bellen.

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Hallo,

De tarief melding doen zij zelf want zodra je de tarief melding hoort betaal je al! Dit heb ik onlangs ontdekt: Ik had een nummer van Spaar Telecom (0900-1439) gebeld en alleen maar gehoord hoe duur eht nummer was. Direct de hoorn op de haak gedaan vervolgens werd er wel het start tarief in rekening gebracht. Normaal is het zo dat wanneer je tarief melding hoort en direct erna de hoorn op de haak doet geen kosten in rekening worden gebracht.

Volgens mij is een tarief melding vanaf 10 euro cent per minuut verplicht anders niet?

Gesloten