| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belspelletjes.
-
neptunus1963
Belspelletjes.
belspelletjes. Als je daar klachten over hebt kan je mailen naar:
[email protected] en je kan je antwoorden ook doormailen op [email protected]. DUS JE HOEFT NIET MEER TE BELLEN. E-MAILEN KAN DUS OOK!!
Mailen maar jongens en maak kans op die 1000,= die je noot krijgt!!
Groet, Neptunus
[email protected] en je kan je antwoorden ook doormailen op [email protected]. DUS JE HOEFT NIET MEER TE BELLEN. E-MAILEN KAN DUS OOK!!
Mailen maar jongens en maak kans op die 1000,= die je noot krijgt!!
Groet, Neptunus
-
neptunus1963
Re: Belspelletjes.
Thomas het kost ons geen telefoonkosten, ommers het is een mailtje en die heb je al betaalt bij het betalen van je internetverbinding. Dan zie je ook nog dat je antwoord geeft, dan krijg je een mailtje terug dat het zo niet werkt en dan zijn ze alleen maar bezig met mailtjes versturen in plaats van het belspelletje te doen. Die mutsen zijn niet intelligenter en dan kan je ze ook eens goed irriteren, zoals jij ook geirriteerd word door hun.
John de Mol en Fons van Westerloo zijn de pooiers; Joyce Bakker ([email protected]) is de h.o.e.r.e.nmadamme en de meiden die je op TV zijn die hadden beter in de red Light District in Amsterdam achter de Vitrine kunnen werken.
Neptunus.
John de Mol en Fons van Westerloo zijn de pooiers; Joyce Bakker ([email protected]) is de h.o.e.r.e.nmadamme en de meiden die je op TV zijn die hadden beter in de red Light District in Amsterdam achter de Vitrine kunnen werken.
Neptunus.
-
Thomas1977
Nu heb ik nog steeds geen idee wat het probleem nu is met die belspelletjes?!
-
Edjuh
Het wordt tijd dat Neptunus maar eens terug gaat naar de zeebodem.
Daar zijn geen telefoons en tv's. Heeft'ie er geen last meer van.
Bijkomend voordeel is dat wij landbewoners ook van hem verlost zijn.
Daar zijn geen telefoons en tv's. Heeft'ie er geen last meer van.
Bijkomend voordeel is dat wij landbewoners ook van hem verlost zijn.
-
neptunus1963
Nou dan moet je wat aan je intelligentie doen Thomas, want dan hoior je juist wat intelligentie betreft bij die belspelers thuis

-
Thomas1977
Jouw manier van reageren zegt meer over jou intelligentie dan die van mij. Ik stel in mijn ogen toch een heel makkelijke vraag, maar blijkbaar is ie voor jou al te moeilijk, want je blijft het antwoord schuldig.
Ik snap hem denk ik al. Zijn de belspelletjes soms te hoog gegrepen voor je? Ben je kwaad omdat je nooit op het antwoord kan komen?
Ik snap hem denk ik al. Zijn de belspelletjes soms te hoog gegrepen voor je? Ben je kwaad omdat je nooit op het antwoord kan komen?
-
neptunus1963
Thomas je moet dus niet bellen maar mailen. Dan hebben zij een mega aan mailtjes, maat niemand belt terug. Dat is het idee,
graag gedaan.
neptunus.
graag gedaan.
neptunus.
-
Thomas1977
Ik zie er de lol niet van in, maar ik gun ieder zo zijn plezier....
-
neptunus1963
Eigenlijk kan je je afvragen of die mensen wel zo dom zijn. kijk zij bellen en zxijn in onze ogen, maar zij hebben dan een prijsbedrag in handen. En wij achten die mensen dommer dan onszelf en wij hebben dus daarom ook nooit wat.
Kan je eens over nadenken
Kan je eens over nadenken
-
Gast
Neptunus heeft gelijk zijn spelling is, zoals de intelligentie van die belmeisjes.
Volgens mij is Neptunus hier de enige die zich kan gaan zitten ergeren aan die belspelletjes omdat hij de hele dag toch niks anders te doen heeft dan maar tv te gaan zitten kijken en maar zappen maar niet weet dat er ook een knop op die tv zit om hem uit te zetten. Dus wie is er hier nu dom??