LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belstatus Tmobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
s.fennet
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2009 10:49

Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door s.fennet »

Waarschijnlijk overbodig; maar belstatus ligt er bij mij al weer uit vanaf de 23 oktober. Ook heb ik 2 mails gestuurd om in aanmerking te komen voor evt 10 euro coulance per laatste 2 facturen ( die extreem hoger waren) ...Niets gehoord. :?: Zou in oktober bericht krijgen... nee dus. Net gebeld. Ze kunnen me niets vertellen wanneer het wel gaat lukken te anwoorden, laat staan, terugstorten.

misschien kan Tros radar op TV opnieuw aandacht er aan besteden ?? :twisted:

Annedek
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2009 00:02

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Annedek »

Inderdaad, t-mobile heeft leuk toegezegd dat het begin oktober weer zou werken.
Nou zeg, en hoe!
5 dagen achterstand... Dat is dus gewoon hetzelfde als géén belstatus.
Het zou fijn zijn als hier nog een xtje aandacht aan werd besteed...

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Hatertje »

Is het voor jullie duidelijk dat dit een gratis service is die T-mobile levert?

Ze zijn namelijk niet verplicht deze informatie openbaar te maken

Je kan altijd nog de minuten teller in je toestel gebruiken.

Zeur.

Met vriendelijke groet,

Haterrrrrrrtje :mrgreen:

Annedek
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2009 00:02

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Annedek »

Als je naar de T-mobile shop gaat krijg je een heel verhaal over de belstatus. Super handig! Actueel! Blablabla. Ik begrijp niet dat je hiermee wel mensen mag "lokken" en dat mensen dan daarna maar niet moeten zeuren als die status het niet doet...
En natuurlijk: onderhoud enzo is logisch dat het dan niet 100% kan werken.
Maar dit duurt nu al maanden.

En probeer maar 's je minuten bij te houden via je telefoon. Volgens mijn telefoon had ik 14 minuten verbeld in een bepaalde periode, maar er werden er 50 afgeschreven. Daar kan je dus ook níet van op aan
Laatst gewijzigd door Annedek op 28 okt 2009 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Hatertje »

Nogmaals, dit is een gratis service en ze zijn niet verplicht deze dienst te leveren.

Het feit dat ze er mensen mee lokken is niet netjes maar hier zijn ze niet op aan te spreken.

Heb geduld of gebruik de minuten teller in je toestel.

Zeur!

met vriendelijke groet,

Haterrrrrrtje :mrgreen:

BabyR-
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:02

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door BabyR- »

ik vind het echt schandalig van t-mobile want al zou me bel status wel goed lopen dan krijg ik alsnog onvoldoende beltegoed toe gekregen maandelijks en gaat zonder dat ik bel of sms heel veel beltegoed in ene verloren en dan komt er nu ook nog bij dat de belstatus alweer eens 5 dagen achterloopt ik vind echt dat ze er snel wat aan moeten gaan doen want ten eerste gaan ze klanten verliezen en ten tweede als ze telkens beltegoed van me blijven afnemen ga ik me rekeningen ook niet meer betalen en dan mogen ze van mij naar de rechter stappen of wat dan ook omdat ik me rekeningen niet meer wil betalen maar dan zal ik eens goed uitleggen aan de rechter wat daar de oorzaak van is !. :wink:

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Hatertje »

Geachte zeikerige mensen,

Je blijft toch altijd verantwoordelijk voor je eigen belgedrag, lekker makkelijk om T-mobile de schuld te geven van de hoge rekeningen.

Ik neem aan dat je wel weet wanneer teveel belt, of zou het allemaal graties zijn?!

Neem dan lekker prepaid als je geen hoge rekeningen wilt.

Zeur.

Met vriendelijke groet,

Haterrrrrrtje :mrgreen:


Ps: Neem een vaste telefoon?

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Hatertje »

Annedek schreef:En probeer maar 's je minuten bij te houden via je telefoon. Volgens mijn telefoon had ik 14 minuten verbeld in een bepaalde periode, maar er werden er 50 afgeschreven. Daar kan je dus ook níet van op aan

Minute Rounding?

First Minute Rounding?

Algemene voorwaarden bekijken...

haarts
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 sep 2009 17:09

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door haarts »

Ik ben het maar gedeeltelijk eens met Hatertje.
Er wordt hier wel erg zwaar getild aan het feit dat deze dienst niet beschikbaar is, maar dat is een persoonlijke mening. Aan de andere kant vind ik wel dat als een bedrijf belooft iets te leveren dat ze dat dan ook moeten doen. Dat gebeurd in dit geval zeker niet. Onderhoud is soms noodzakelijk maar het maanden onbereikbaar zijn van de belstatus is geen onderhoud meer maar onkunde.

@Annedek Je moet goed in de gaten houden of een abonnement gesprekken op hele minuten afrondt. De eerste minuut betaal je sowieso. Bij T-Mobile (http://www.delaagsterekening.nl/abonnementen/T-Mobile) betaal je bij mijn weten per seconde (nadat je de eerste minuut volledig betaald hebt).

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Hatertje »

haarts schreef:Ik ben het maar gedeeltelijk eens met Hatertje.
Daar ben ik het niet mee eens. :mrgreen:

Annedek
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2009 00:02

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Annedek »

haarts schreef:@Annedek Je moet goed in de gaten houden of een abonnement gesprekken op hele minuten afrondt. De eerste minuut betaal je sowieso. Bij T-Mobile (http://www.delaagsterekening.nl/abonnementen/T-Mobile) betaal je bij mijn weten per seconde (nadat je de eerste minuut volledig betaald hebt).
Ik weet inderdaad dat je altijd de 1e minuut betaalt, ookal hang je na 3 sec. al weer op. Maar ik vind het toch wel vrij creatief dat ze van 14 minuten (verdeeld over 6 gesprekjes) 50 minuten kunnen maken... :wink:

steefje1982
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 nov 2005 03:40

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door steefje1982 »

Tmobile heeft gelogen tegen Radar! Tot op heden, na 3 maanden, 12 weken lang geen belstatus dus iedereen hogere kosten, helemaal niets vernomen van Tmobile over de beloofde coulance regeling. Ik had toen ook een mail naar radar gestuurd 3 maanden, talloze telefoontjes (ook deze week), hun speciale emailadres voor de belstatus gemaild toendertijd, klacht via een webformulier op hun site ingevuld naar Tmobile. Geen reactie behalve als ik dus bel en dan Het enige wat ik krijg te horen van een medewerker als ik bel; ik weet er niets over, daar ga ik niet over, nog even geduld, we zijn ermee bezig... na 3 maanden nog even geduld? Ze hebben GOED gelogen tegen Radar toen, Tmobile was bang voor slechte publiciteit dus dan maar valse beloftes doen! Als ik deze maand niets hoor dan eindig ik het contract voortijdig... In de crisis nog eens hun zakken lopen vullen van de consument, bijna iedereen had een hogere rekening... reken maar uit! toevallig tijdens de vakantie periode toen ook... ze hebben flink hun zakken toen kunnen vullen schandalig, nooit meer Tmobile! Radar, doe er wat mee en kom naar buiten dat ze gelogen hebben tegen jullie! aub

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door Yme »

steefje1982 schreef: dus iedereen hogere kosten
Ik snap best dat je boos bent maar dat jij en een aantal anderen een hogere rekening hebben gehad betekent niet dat iedereen in hetzelfde schuitje zit. Natuurlijk is er niets mis mee om je klacht hier kenbaar te maken maar wel als je zulke onzin schrijft. Jammer dat bij sommige mensen de redelijkheid verdwijnt als ze boos zijn.

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: Belstatus Tmobile

Ongelezen bericht door vipserv »

harde reactie idd, maar wel begrijpelijk.

toch is niet elke t-mobile klant slachtoffer geweest. het zijn een aantal gevallen.
verder wil ik geen uitspraken doen over het wel of geen recht hebben op compensatie. dit is aan t-mobile om te beoordelen.

heb je daadwerkelijk meer kosten gemaakt , maar heb je ze ook echt verbruikt dan snap ik de keuze van t-mobile om niet te compenseren. jij bent en blijft verantwoordelijk voor jouw belgedrag. met of zonder inzage in je belstatus. en dat kan ik niet beoordelen.

is het echter anders, en kan je dit aantonen, dien dan een klacht in voorzien van de bewijslast bij t-mobile klantenservice afdeling written complaints ([email protected] of aangetekend op het adres wat je op de website kan vinden)

Succes! en laat de uitkomst even weten.

Gesloten