LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beltegoed Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Drageen

Beltegoed Orange

Ongelezen bericht door Drageen »

Hoi,

Ik heb een prepaid simkaart van Orange (sinds 2004) en heb ongeveer een week geleden nog opgewaardeerd.

En sinds 14-01-2006 doet me simkaart het niet meer. Me simkaart vindt het Netwerk niet meer. Geeft melding "inactieve sim" en "Registratie simkaart mislukt"

Ik heb toen naar de klantenservice gebeld, ben naar de Orange winkel geweest. Ze zeiden allebei:" ja de simkaart is actief, maar uw kaart is defect. U moet een nieuwe simkaart kopen en uw huidige beltegoed bent u kwijt."

Waarop ik zei:" jullie kunnen toch zo mijn beltegeod omzetten naar het nieuwe nummer." Waarop ze antwoorden dat het allemaal technisch niet mogelijk is.

Ik heb op de site van Radar gekeken en daarop stond een verhaal van dat de telefoon gestolen is en dat de provider het beltegoed moest retourneren naar de klant.

Maar geld dit ook voor een defecte simkaart? Moet Orange me beltegoed terug kunnen geven.

En hoort een simkaart zomaar defect te gaan? EEn simkaart hoort toch een aantal jaren mee te gaan?

Ik hoop dat jullie me wat informatie kunnen gegeven.

Alvast bedankt.

Drageen

maybe

Re: Beltegoed Orange

Ongelezen bericht door maybe »

En hoort een simkaart zomaar defect te gaan? EEn simkaart hoort toch een aantal jaren mee te gaan?
Niks hoort zomaar kapot te gaan, maar toch gaat een hoop zomaar kapot. Jammer, moet je inderdaad een nieuwe kopen en volgens mij zetten ze bij een beschadigde sim geen tegoed over en zijn ze dit ook helemaal niet verplicht.

Als je vroeger een telefoonkaart voor de telefooncel kocht met tegoed en die ging kapot of raakte je kwijt werd het tegoed toch ook niet overgezet.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Sim kaarten kunnen wel degelijk kapot gaan!, zonder dat je er zelf wat aan kan doen!,

Vreemd, dat Orange het beltegoed niet kan overzetten naar de nieuwe kaart!, het beltegoed wordt bij Orange geregeld, en niet bij de SIM kaart!, een beetje kortzichtig van Orange,

Een beetje meer service naar de klant toe kan echt geen kwaad bij Orange!

Drageen

Ongelezen bericht door Drageen »

iedergeval bedankt voor jullie reacties.

Ik ga een gok wagen om een brief met klacht in te dienen bij de klantenservice misschien dat ik dan nog mijn beltegoed kan terugkrijgen.

De medewerkers doen ook maar wat zij geleerd hebben en durfen toch geen beslissingen nemen. Misschien dat hun klachtencommissie wat meer macht heeft.

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Ik ga een gok wagen om een brief met klacht in te dienen bij de klantenservice misschien dat ik dan nog mijn beltegoed kan terugkrijgen.
Ik zou sowieso een klacht indienen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Suc6. Laat ff weten of het gelukt is.

brechtje7

Ongelezen bericht door brechtje7 »

:evil: je kunt beter niet met orange in zee gaan .ze bedenken zo tussen door weer andere regels en dat mag ook nog.dus je trekt altijd aan het kortste eind.ik heb mijn abonnement opgezegd en heb dus straks geen prepaid kaart meer want daar doen ze sinds dec 2005 dus niet meer aan!!!!!!!!!!! en mijn beltegoed kan ik weg gooien want niks meenemen dus he ! zo als belooft nee daar doen ze dus niet meer aan
.alleen als je je abonnement verlengt.dus mijn advies ga niet met orange inzee... gr brechtje

Gesloten