LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beltegoed Postbank mobiel (Telfort)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Miepsel

beltegoed Postbank mobiel (Telfort)

Ongelezen bericht door Miepsel »

Met een spaaractie heb ik bij de Postbank een mobiele telefoon gekregen. In ruil voor een machting van 75 euro zou ik starten met 15 euro beltegoed en vervolgens elke maand 15 euro beltegoed krijgen (4 maanden lang). Na 2 en een halve maand is er nog steeds geen beltegoed gestort. Ik heb inmiddels 3 keer contact opgenomen met de klantenservice van Telfort. Dit heeft me veel tijd en geld gekost en is nog steeds zonder resultaat. De Postbank maakt zich er makkelijk vanaf door mij door te blijven verwijzen naar Telfort. Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben. Wellicht kunnen we ons verenigen zodat de klacht serieus en doeltreffend behandeld wordt.

Gast

Re: beltegoed Postbank mobiel (Telfort)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou zeggen probeer Telfort ditmaal te bereiken met een (aangetekende) brief. Leg daarin nogmaals je probleem uit, wat je allemaal al hebt gedaan (E-Mails, gebeld blabla...). Geef je sim-nummer je mobiele nummer en alle overige gegevens die van Telfort van belang kunnen zijn (zoals je adres, je e-mail...) en vertel dat je een oplossing voor je probleem wilt: Stuur dit naar:

TELFORT BV
afdeling Customer & Relations
Antwoord Numr. 574
1100 VD Amsterdam

Daar wordt je verder geholpen.

MVG

resp00118463

Ongelezen bericht door resp00118463 »

ik zit met het zelfde probleem wat betreft mijn beltegoed.Ik had op 15dec mijn 2e 15 euro moeten hebben ,maar tot opheden niets ontvangen.Div.malen gebeld mailtjes gestuurd,dan krijg je een maltje terug,met het kan 3 dagen duren voor je bericht krijgt. Ikben nu zover dat telfort een technische klacht heeft gemaakt, maar men zegt er niet bij, hoelang dit kan duren. Als je belt met klantenservice,krijg je eerst te horen wat men kan leveren a 20euro cent per min.maar dat wil ik niet, ik wil weten waar mijn geld is. Dan krijg je iemand te spreken,maar die kan je nog niet helpen,want het is in behandeling.(klaar) en ik 2 euro armer,dus maar weer met mailtjes aan de gang :twisted:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en kunt u op het volgende adres vinden:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... d+postbank

TROS Radar Internetredactie

Gesloten